17 اسفند 1397 - 13:09

ارائه کارت هدیه با قابلیت شارژ در تمامی شعب بانکی

شرکت سابین تجارت آریا کارت هدیه‌ای باقابلیت شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان طراحی و ارائه کرده که از نیمه دوم اسفندماه در تمامی شعب بانک ایران‌زمین عرضه می‌شود.
کد خبر : ۹۷۹۸۶
کارت هدیه

به گزارش خبرنگار ایبِنا، شرکت سابین تجارت آریا با توجه به پیچیدگی‌هایی تهیه کارت هدیه ازجمله، میزان مبلغ مشخص، اتلاف زمان کمبود تنوع طرح‌ها و الزام به پرداخت پول نقد بابت اخذ این کارت‌ها در شعب بانکی طراحی و ارائه کارت هدیه باقابلیت شارژ در هر زمان و مکان را اجرایی کرده است. ازاین‌رو مشتریان بانک ایران‌زمین ازاین‌پس می‌توانند، کارت هدیه بدون شارژ اولیه را از تمامی شعب بانک ایران‌زمین تهیه و از طریق درگاه شارژ هدیه کارت به آدرس اینترنتی http://giftcard.izbank.ir/ آن را شارژ کنند.


بر اساس این گزارش، تهیه کارت هدیه خارج از ساعات اداری و نیاز به مراجعه حضوری یکی از معضل‌هایی است که هم‌وطنان ایرانی بخصوص در اعیاد و مناسبت‌ها با آن مواجه هستند. ازاین‌رو شرکت سابین تجارت آریا به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان و حل این مشکل کارت هدیه‌ باقابلیت شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان را طراحی و عرضه کرده است.


افزون بر این، برای تهیه این محصول تنها یک‌بار مراجعه حضوری به شعب لازم است و شارژ آن به‌صورت اینترنتی در هر ساعت از شبانه‌روز به مبلغ دلخواه (یک‌بار تا سقف ۵۰۰ هزار تومان) امکان‌پذیر است. همچنین دسترسی به مجموعه‌ متنوعی از طرح‌های هدیه کارت با توجه به مناسبت‌ها و در نظر گرفتن سنین و سلیقه‌های مختلف به همراه مرکز پشتیبانی آنلاین و تلفنی ۲۴ ساعته از مزایای این هدیه کارت است.


گفتنی است، در فاز بعدی امکان سفارش سازمانی برای شرکت‌ها به‌منظور تهیه این محصول وجود دارد که به‌تبع منجر به حذف هزینه مربوط به چاپ و توزیع بن کاغذی در سازمان‌ها می‌شود. همچنین ارسال سفارش برای دریافت این محصول در کوتاه‌ترین زمان امکان‌پذیر است و تخفیفی نیز برای سفارش‌های بالای ۱۰۰ کارت در شرکت‌ها در نظر گرفته‌شده و ارائه این محصول با طرح و لوگوی سازمان‌ها نیز امکان‌پذیر است.


لازم به ذکر است، سرویس‌هایی که در فاز بعدی و به‌زودی برای مشتریان در ارائه این محصول در دستور کار قرار دارد، امکان آپلود عکس و متن دلخواه به‌صورت خرید آنلاین این محصول است. افزون بر این، مشتریان می‌توانند در آینده در صورت خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با شرکت سابین تجارت آریا از میزان تخفیف ویژه این محصول برخوردار شوند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر