20 اسفند 1397 - 10:07

یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران شفافیت و انضباط مالی است

مدیر عامل پست بانک با اشاره به وضعیت مطلوب درآمد به هزینه پست بانک گفت: این بانک در سال های اخیر بانکی سودده بوده است و دستیابی به این هدف نتیجه تعصب و تلاش واحدهای ستادی و اجرایی بانک بوده است.
کد خبر : ۹۸۰۸۸
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، خسرو فرحی به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد بانک های دولتی توسط این بانک اشاره کرد و گفت: کسب این افتخار موجب ارتقاء جایگاه پست بانک ایران در نظام بانکی کشور شده است و امروزه شبکه بانکی کشور به پست بانک به عنوان یک بانک موفق نگاه می کند.


مدیرعامل پست بانک ایران استقرار سامانه یکپارچه بانکی (core) را حرکتی بزرگ توصیف کرد و تصریح کرد: بر بستر این نرم افزار زمینه ارائه خدمات متنوع و جدید در بانک فراهم شده و می توانیم ماموریت های جدید بانک را به خوبی انجام دهیم.


وی ادامه داد: یکی از مشخصات بارز پست بانک ایران انضباط مالی و شفافیت است که رویکرد بانک مرکزی نیز تایید کننده همین امر است. فرحی به تفاهم نامه ها و قراردادهای متعدد این بانک با دستگاه های اجرائی کشور اشاره کرد و افزود: موفقیت بانک در اجرای این تفاهم نامه ها نشان دهنده توان، انضباط مالی و همکاری تمام واحدهای بانک است و وجود این مزیت ها باعث شده که این بانک به عنوان بانکی منضبط در نظام بانکی قلمداد شود.


فرحی به ویژگی های برجسته شغلی و شخصیتی مدیر قبلی امور شعب و بازاریابی اشاره کرد و اظهار داشت: دکتر کریمی طی بیش از ۲۰ سال فعالیت در بانک خدمات ارزنده و تحول سازی در بانک انجام داده اند و مدیر جدید نیز قطعا با تعامل و درایت می توانند مسیر توسعه شعب و خدمات بانک را تسریع ببخشند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر