20 اسفند 1397 - 12:16

شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات، پیشگام پرداخت تسهیلات در منطقه

رییس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات گفت: این شعبه توانسته با جذب صنایع عمده استان،۱۰۰ درصد تسهیلات خود را در جهت تولید، حفظ و افزایش اشتغال و حمایت ازصادرات غیرنفتی استان به تولیدکنندگان پرداخت نماید.
کد خبر : ۹۸۱۰۵
رییس بانک توسعه صادرات شعبه بیرجند

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات حسن رستگار مقدم با اعلام این خبر افزود: شعبه بیرجند از زمان تاسیس (۱۳۹۰) تاکنون بالغ بر مبلغ۱۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی و بیش از ۵۶۰۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی پرداخت نموده که ۸۰% آن در جهت تامین مالی واحدهای تولیدی، صادراتی و به منظور صدور محصولات معدنی، غذایی و صنعتی استان بوده است.


رستگار مقدم درخصوص یکی از مهمترین پروژه های تامین مالی شده توسط این شعبه گفت: از محل منابع تلفیقی بانک و سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ۱۰ میلیارد ریال برای تاسیس یک هتل در این شهر تسهیلات پرداخت شده است.


همچنین شعبه بیرجند برای طرح دیگری در زمینه گردشگری مبلغ ۲۰ میلیارد ریال مشارکت داشته که به بهره برداری نیز رسیده است. چندی پیش استاندار خراسان جنوبی از رییس شعبه بیرجند بانک توسعه صادرات ایران به خاطر تلاشها و اقدامات ارزنده شعبه به جهت اعطای تسهیلات به منظور اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری است، تقدیر کرد. افغانستان، عراق، پاکستان، ترکمنستان و ارمنستان، پنج مقصد کالاهای صادراتی استان خراسان جنوبی هستند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر