26 اسفند 1397 - 12:22

خدمات کیف پول سوپرمارکت اینترنتی اُکالا راه اندازی شد

سوپرمارکت آنلاین اکالا جهت بازدهی بهتر در امر فروش و خرید برای مشتریان خود، خدمت کیف پول و خرید شارژ موبایل را ارائه کرده است.
کد خبر : ۹۸۳۲۵
کیف پول

به گزارش ایبِنا، کیف پول الکترونیکی امکان خرید از سوپرمارکت اینترنتی اکالا را به‌جای استفاده از کارت‌های گوناگون از طریق گوشی تلفن همراه یا وب‌سایت اکالا مهیا می‌کند. در حقیقت پول از چرخه شتاب خارج می‌شود و به شبکه اکالا وارد می‌شود. تمرکز اصلی کیف پول الکترونیکی درحال‌حاضر بر حوزه مدیریت کیف پول از جمله شارژ کیف پول و دیگری انتقال شارژ کیف پول به آشنایان و بستگان است. به‌این‌ترتیب که مشتریان سوپرمارکت اینترنتی اکالا به‌جای اینکه از دستگاه کارت‌خوان یا درگاه بانکی استفاده کنند، به طور مستقیم می‌توانند کیف پول خود را شارژ کرده و مایحتاج روزانه خود را از طریق کیف پول خریداری کنند.


عدم نیاز به توصیف جزئیات کارت در طول پرداخت از جمله شماره کارت، رمز اینترنتی و …؛ پرداخت سریع و آسان در طول فرآیند خرید محصولات به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به کارت؛ امکان برگشت پول در صورت بروز خطا؛ امکان انتقال پول به دوستان و آشنایان در مواقع ضروری و امکان انجام پرداخت‌ها از کیف پول به‌صورت فوری از جمله مزایای این کیف پول عنوان شده است.


علاقه مندان می توانند پس از نصب ابزارک موبایلی سوپرمارکت آنلاین اکالا، بر روی گزینه خدمات پرداخت کلیک کرده و با ورود به بخش مدیریت کیف پول، آن را شارژ کنند. برای شارژ کیف پول محدودیت مبلغ وجود ندارد.


همچنین امکان شارژ کیف پول در وب سایت اکالا نیز پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری وجود دارد. در اکالا پرداخت به سه طریق از جمله پرداخت نقدی، خرید از طریق کارت‌بانکی و دیگری کیف پول امکان‌پذیر است که بهترین و مطمئن‌ترین راه کیف پول است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر