27 اسفند 1397 - 08:19

شرایط خرید سهام بانک انصار با نماد "وانصار" اعلام شد

بانک انصار در اطلاعیه ای شرایط خرید سهام بانک انصار با نماد "وانصار" را اعلام کرد.
کد خبر : ۹۸۳۴۲
بانک انصار در قاب ایبِنا

به گزارش ایبِنا، با عنایت به اعلام رسمی ادغام بانک ها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه از سوی بانک مرکزی و بر اساس مصوبه شورای عالی محترم بورس مبنی بر اجازه انجام معاملات در خارج از ساعت معاملاتی، کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح دارنده سهام بانک انصار می توانند مطابق شرایط ذیل پس از مراجعه به یکی از شرکت های کارگزاری عضو شرکت بورس اوراق بهادار تهران یا شعب منتخب بانک انصار که مرتبط با یکی از کارگزاران فوق می باشد  با ارائه دستور فروش و تکمیل فرم های مربوطه نسبت به فروش سهام خود اقدام نمایند.


لازم به ذکر است از روز یکشنبه مورخ ۹۸/۰۱/۱۸ به مدت۳۰  روزکاری تا روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۸/۰۲/۲۹امکان استفاده ازشرایط فوق فراهم می باشد. براساس تصمیمات متخذه در کمیته راهبردی ادغام، قیمت سهام قابل خرید از هر کد سهامداری حقیقی و حقوقی به شرح ذیل خواهد بود:


قیمت خرید سهام اشخاص، هر سهم ۲,۰۸۶ ریال می باشد.


نوع سفارش از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی می باشد.


سهام فوق توسط شرکت ایرانیان اطلس خریداری می گردد.


شایان ذکر است در صورتی که سهامداران محترم در مهلت تعیین شده نسبت به ارائه دستور فروش اقدام ننمایند، می توانند تا زمان ارزش گذاری سهام بانک انصار توسط گروه کارشناسان رسمی تأمل نموده و بر اساس آن و به ترتیبی که متعاقباً اعلام خواهد شد نسبت به فروش سهام خود مبادرت نمایند.


تصریح می نماید این بانک تضمینی مبنی بر اینکه ارزش ذاتی تعیین شده در آینده بیشتر از ارزش قابل خرید در حال حاضر باشد را نخواهد پذیرفت.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر