28 اسفند 1397 - 12:36

آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز

بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمت مطلوب به مشتریان در ایام نوروز آماده باش کامل است.
کد خبر : ۹۸۴۰۲
اخبار بدون عکس بانک ملی

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک ملی ایران، نظر به شرایط حاکم در روزهای پایانی سال و همچنین ایام نوروزی و انتظارات مشتریان از شبکه بانکی برای تسریع و تسهیل ارایه خدمات بانکی، ضمن آماده باش شعب کشیک بانک ملی ایران در ایام نوروز، تمام واحدهای این بانک در روز سه شنبه ۲۸ اسفند ماه نیز مقارن با آخرین سه شنبه سال، تا ساعت ۱۶ فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کنند.


شعب منتخب نیز در روزهای ۲۹ اسفند سال جاری و نیز ۳، ۴ و ۱۲ فروردین ماه سال آینده، از ساعت ۹ تا ۱۲ در خدمت مشتریان هستند.


همچنین با توجه به اینکه در این ایام، حمل فیزیکی پول در ابعاد گسترده برای مشتریان چندان مطلوب نیست، از این رو همواره برنامه ریزی و پیش بینی به موقع برای تامین نقدینگی خودپردازها در تمام اوقات شبانه روز ایام مذکور در دستور کار قرار داشته است و تمامی دستگاه های خودپرداز به صورت مستمر پشتیبانی می شوند.


لیست اسامی شعب منتخب و دستگاه های خودپرداز بانک بر روی سایت بانک قابل مشاهده است.


از سویی جهت فراهم کردن رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مردم و با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای ملی کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از ۲۵ اسفندماه امسال تا ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ تا سقف پنج میلیون ریال افزایش یافته است.


علاوه بر این، مشتریان می توانند در هر زمان و مکانی در این ایام از خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران بهره ببرند. با سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران «بام» کاربر تقریبا از حضور در شعبه برای انجام عملیات بانکی بی نیاز است.


کاربران «بام» در هر لحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می توانند از دو روش مراجعه به سایت و یا راه اندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند. دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات این سامانه است.


پیام رسان «بله» نیز به عنوان تنها پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، انجام کار خیر و ... را برای مشتریان فراهم کرده است.


بانک ملی ایران همچنین برای افزایش سرعت خدمت رسانی، در روزهای پایان سال که شعب بانک ها با افزایش حضور مشتریان رو به رو هستند، از دستیار ویژه ای به نام «ربات آلفا» بهره گرفته است که این ربات در روزهای اوج کاری پایان سال در شعبه مرکزی، مجتمع تجاری پالادیوم و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مستقر شده و وظیفه اطلاع رسانی درباره خدمات بانک را بر عهده گرفته است.


مشتریان بانک ملی ایران می توانند از کارت های هدیه این بانک که بدون محدودیت و با مبالغ و طرح های متغیر در تمامی شعب قابل ارائه است، نیز برای عیدی دادن به عزیزان خود در ایام نوروز استفاده کنند.


کارت هدیه بانک ملی ایران علاوه بر شعب، از دستگاه های VTM و کیوسک های این بانک در پایگاه های شبانه روزی و شهاب نیز به صورت آنی قابل دریافت است.


اپلیکیشن شصت نیز امکان انتخاب، طراحی و دریافت کارت هدیه را برای کاربرانش فراهم کرده است. استفاده کنندگان از این اپلیکیشن می توانند با سفارش کارت هدیه و طراحی آن، کد QR مربوط به آن را دریافت کرده و با مراجعه به کیوسک های بانک ملی ایران، کارت هدیه را دریافت کنند.


مشتریانی که قصد انجام سفرهای نوروزی به خارج از کشور را نیز دارند می توانند عوارض خروج از کشور خود را از طریق دستگاه های POS، CASHLESS، کیوسک های بانک ملی ایران و همچنین اپلیکیشن موبایلی بله، سامانه بام این بانک و  اپلیکیشن موبایلی ایوا پرداخت کنند.


بانک ملی ایران همچنین علاوه بر ارایه خدمات بانکداری شبانه روزی در ایام نوروز، امکانی را فراهم کرده تا گردشگران پایتخت بتوانند از موزه این بانک نیز دیدن کنند.


موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز روزهای دوم تا یازدهم فروردین ماه سال ۹۸ از ساعت ۱۱ تا ۱۶ میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است و علاقه مندان می توانند ضمن اطلاع از سیر تحول بانکداری در ایران، از آثار فاخر متعلق به ادوار مختلف تاریخی و سبک های مختلف هنری نیز بازدید کنند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر