28 اسفند 1397 - 19:26

نیازسنجی و خدمات اثربخش سبب بقای سازمان در عرصه خدمات رسانی است

فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب فاطمی، آزادی و شهیدرجایی تهران، نیازسنجی و خدمات اثربخش را از ضروریات بقای هرسازمان در عرصه خدمات رسانی برشمرد.
کد خبر : ۹۸۴۱۲
نیازسنجی و خدمات اثربخش سبب بقای سازمان در عرصه خدمات رسانی است

به گزارش ایبِنا، سید باقر فتاحی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب فاطمی، آزادی و شهیدرجایی تهران ضمن تقدیر از تلاش همکاران، در فضایی صمیمانه با کارکنان این شعب به گفتگو پرداخت. وی با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و لزوم معرفی آنها به اقشار جامعه، بر ارتباط مؤثر کارکنان با مشتریان تأکید کرد.


وی افزود: در ماه‌های پایانی سال، جذب منابع، ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی و خدمت‌رسانی هر چه‌بهتر به تعاون گران موردتوجه کارکنان بانک بوده است


فتاحی در این دیدار بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: امروزه ارائه خدمات اثربخش به مشتریان توأم با نیازسنجی واقعی امکان‌پذیر می‌باشد و نیازسنجی واقعی که متناسب با اهلیت مشتریان باشد سبب مصرف صحیح منابع بخش‌های مختلف اقتصادی و رشد موزون زیرساخت‌ها در جهت اعتلای اهداف کلان بخش اقتصاد مردمی و تعاون خواهد شد.


عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در ادامه به تشریح سیاست‌های تیم مدیریتی با رویکرد تغییر و اصلاح ساختار سازمانی پرداخت و افزود: هیئت‌مدیره بانک اولویت سیاست‌های ساختاری بانک را بر مبنای چابک سازی و اصلاح ساختار سازمانی در راستای افزایش میزان بهره‌وری کارکنان در صف و ستاد بنانهاده تا  افراد بر اساس شایستگی‌ها و تجربیات در پست‌های مرتبط بانکی ایفای نقش‌نمایند.


وی برقراری توازن بین نیازسنجی و ارائه خدمات اثربخش را از ضرورت‌های مدیریت منابع در چرخه اقتصادی دانست و در این رابطه افزود: بررسی کارشناسی توانمندی‌ها و قابلیت‌های اقتصادی اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در بخش‌ها و زیر بخش‌های مختلف، همراه با بازاریابی صحیح امکانات و سرمایه اولیه آنها ضامن تزریق صحیح منابع به فعالیت‌های تشکل‌های اقتصادی و ارائه خدمات اثربخش می‌باشد.


عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون وی همچنین به نقش کلیدی شعب در رعایت بهداشت اعتباری در زمان اعطای تسهیلات تأکید کرد و گفت: سیاست‌گذاری شعب در نحوه پرداخت تسهیلات، تأثیر مستقیمی در پیشگیری و کاهش مطالبات دارد که موجب ایجاد گردش مالی در بانک می‌شود. نقش متصدیان و روسای دایره اعتبارات شعب نیز در کاهش و پیشگیری از مطالبات شعبه حائز اهمیت است و این مهم با تسلط کامل همکاران بر بخشنامه‌های اعتباری و مصوبات ابلاغی از سوی امور اعتباری بانک محقق خواهد شد.


فتاحی ضمن استماع پیشنهادها و مسائل همکاران شعبه در این رابطه گفت: نیروهای جوان بانک به مرحله‌ای از درایت، تخصص مسئولیت‌پذیری و مهارت رسیده‌اند که مدیران بانک برای انتخاب جایگاه‌های مدیریتی شعبه گزینه‌های زیادی در اختیاردارند.


وی ابراز امیدواری نمود در این برهه زمانی با اتکا به توانمندی نیروی انسانی و با استفاده از ظرفیت‌های بانک می‌توان بستر مناسب را جهت اعتلای نام بانک و تحقق اهداف متعالی تعاون ایجاد نمود


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر