به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در مراسمی که در استانداری تهران و با حضور مدیران ارشد استانداری و نمایندگان سازمان های شرکت کننده برگزار شد، بانک قرض الحسنه رسالت استان تهران در مجموع 300 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی توانست به رتبه برتر این رده بندی دست یابد.
این ارزیابی توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان تهران (در عمل به ماده ۷ دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان) و تحت نظارت استانداری انجام شده و بازرسی های این انجمن به صورت محسوس و غیرمحسوس صورت گرفته است.
بر پایه این گزارش، ارزیابی بر اساس شاخص هایی چون اطلاع رسانی به مشتریان، ارائه خدمات به مشتریان، نظرسنجی از مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم مشتریان در سازمان ها انجام گرفته که بانک قرض الحسنه رسالت در تمامی شاخص ها حائز بالاترین رتبه شده است.