28 اسفند 1397 - 19:30

کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط قرض الحسنه رسالت

بانک قرض الحسنه رسالت استان تهران رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان را از آن خود کرد.
کد خبر : ۹۸۴۱۵
کسب رتبه برتر حمایت از حقوق مصرف کنندگان توسط بانک قرض الحسنه رسالت استان تهران

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، در مراسمی که در استانداری تهران و با حضور مدیران ارشد استانداری و نمایندگان سازمان های شرکت کننده برگزار شد، بانک قرض الحسنه رسالت استان تهران در مجموع 300 سازمان و شرکت دولتی و خصوصی توانست به رتبه برتر این رده بندی دست یابد.


این ارزیابی توسط انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان استان تهران (در عمل به ماده ۷ دستورالعمل اجرایی ماده ۶ قانون حمایت از مصرف کنندگان) و تحت نظارت استانداری انجام شده و بازرسی های این انجمن به صورت محسوس و غیرمحسوس صورت گرفته است.


 بر پایه این گزارش، ارزیابی بر اساس شاخص هایی چون اطلاع رسانی به مشتریان، ارائه خدمات به مشتریان، نظرسنجی از مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان و آموزش، فرهنگ سازی و برنامه ریزی در راستای تکریم مشتریان در سازمان ها انجام گرفته که بانک قرض الحسنه رسالت در تمامی شاخص ها حائز بالاترین رتبه شده است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر