05 فروردين 1398 - 09:52
بر اساس معاملات اسفند ماه ۹۷ :

نماگر تالار شیشه ای ۱۳ درصد رشد کرد

شاخص کل بورس در جریان معاملات آخرین ماه آخرین فصل سال ۹۷ با ۲۱۲۷۲ واحد افزایش، معادل ۱۳.۵۲ درصد رشد را به ثبت رساند.
کد خبر : ۹۸۴۵۸
بورس تهران

به گزارش ایبِنا، در جریان معاملات آخرین ماه آخرین فصل سال ۹۷ تعداد ۵۵۳۲۲ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۰۱۶۴۰ میلیارد ریال در بیش از ۳ میلیون و ۹۳۶ هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۵۳، ۱۰۶ و ۶ درصد افزایش را نسبت به بهمن ماه تجربه کرد.


این درحالی است که تعداد ۱۰۶۹میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل  ۱۲۰۳۴ میلیارد ریال نیز در ماه گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۲۳۱ و ۲۲۷ درصد افزایش همراه شد.


در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود در اسفندماه پارسال تعداد ۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل ۲۴۰۸۹ میلیارد ریال معامله شد و به ترتیب  ۶۱۸ درصد و ۶۱۵ درصد افزایش نسبت به بهمن ماه داشته است.


همچنین در بازار مشتقه در این مدت تعداد ۵۸۷۸۹ قرارداد به ارزش ۸۲ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفتکه به ترتیب با ۹۱ و ۶۶ درصد کاهش همراه شد.


این گزارش می‌افزاید: شاخص کل بورس هم در ماهی که گذشت با ۲۱۲۷۲ واحد افزایش، به رقم ۱۷۸۶۵۹ واحد رسید که ۱۳.۵۲ درصد افزایش را نشان می دهد.


شاخص بازار اول هم در این مدت با ۱۶۴۶۹ واحد افزایش به رقم ۱۳۳۸۶۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۳۸۵۶۸ واحد افزایش به عدد ۳۴۵۱۶۲ واحد رسیدند که به ترتیب با ۱۴.۰۳ و ۱۲.۵۸ درصد افزایش مواجه شدند.


برچسب ها: بورس شاخص بورس
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر