05 فروردين 1398 - 12:46

مجلس و دولت باید «رونق تولید» را در دستور کار قرار دهند

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد که مجلس، دولت و سایر ارکان نظام باید رونق تولید را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر : ۹۸۴۷۳
مجلس

به گزارش ایبِنا به نقل از ایسنا، سید رضا نقوی حسینی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید، اظهار داشت: شعار امسال و بیانات مقام معظم رهبری در روز اول فروردین آن‌قدر اهمیت دارد که گام مهمی در جهت آغاز ۴۰ سال دوم انقلاب محسوب می‌شود.


وی با بیان این که ما چاره‌ای جز رونق تولید و فعال کردن تولید و سرمایه‌های داخلی نداریم، گفت: باید به سمت گردش سرمایه‌های داخلی و توجه به مراکز تولیدی رویم که مبنای حرکت در حوزه اقتصاد است. باید مجلس، دولت و همه ارگان‌ها دست به دست هم داده و تمرکزشان را بر روی راه اندازی مراکز تولیدی کارخانجات، سرمایه‌های صنعتی و دامپروری قرار دهند که امروز بلا استفاده مانده و یا تعطیل و نیمه تعطیل هستند.


سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید بر این که باید همه همت برای گردش چرخ اقتصادی و به دنبال آن حل مشکل تورم و اشتغال باشد گفت: ما ۶ سال وقت خود را صرف غرب، آمریکا و اروپا کردیم حال این که تمامی منابع در داخل است. ما نقدینگی و ارز داریم می‌توان ارزی که در منازل مردم به عنوان پس انداز است را به گردش درآورده و وارد چرخه تولید کرد تا از این راه بخشی از نیازمندی‌های ارزی هم تأمین شود اینها همه به این معنا است که باید مجلس دولت و سایر ارکان نظام رونق تولید را در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها: مجلس تولید
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر