06 فروردين 1398 - 12:48

وام کم بهره بانک‌های زیر مجموعه وزارت تعاون به سیل زدگان

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای کمک به خانوارهای سیل زده در استان های مازندران و گلستان ، تسهیلات ارزان قیمت از سوی بانک های عامل زیرمجموعه این وزارتخانه پرداخت می شود.
کد خبر : ۹۸۴۸۸
سیل

به گزارش ایبِنا، محمد کبیری در شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه احتماعی استان مازندران که شامگاه دوشنبه در شهرستان سیلزده سیمرغ برگزار شد، افزود : در مجموع به سه هزار خانوار سیلزده تسهیلات قرض الحسنه تا سقف ۵۰ میلیون ریال پرداخت می شود.


وی گفت: این تسهیلات از طریق بانک های عامل رفاه، صندوق توسعه تعاون و صندوق بازنشستگی داده خواهد شد.


معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: این تسهیلات ارتباطی به پرداختی مشابه از سوی سایر بانک های عامل ندارد.


کبیری در مورد کمک به بنگاه‌ها و واحدهای اقتصادی خسارت دیده ناشی از سیل نیز گفت: قطعا در هیات دولت برای کمک به این واحدها نیز تصمیم گیری می شود.


معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین توزیع غذای گرم، تامین دارو و اقلام بهداشتی و توجه به مادران دارای نوزاد را از دیگر برنامه های سازمان های تابعه این وزارتخانه در استان های سیلزده بیان کرد.


براساس آمار سیل به افزون بر ۶ هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی و تجاری در مازندران خسارت وارد کرد که ۵۰۰ واحد تخریبی گزارش شده است. در مجموع سیل به مازندران افزون بر ۱۳ هزار میلیارد ریال خسارت زد.


برچسب ها: وام وزارت کار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر