07 فروردين 1398 - 15:39

تاکید بانک انصار بر بی تاثیر بودن تحریم های جدید آمریکا

بانک انصار با صدور اطلاعیه ای درباره تحریم های اخیر آمریکا و قراردادن نام این بانک و مدیران آن در فهرست تحریمی، تاکید کرد که این تحریم ها تاثیری بر عملکردش نخواهد داشت.
کد خبر : ۹۸۵۲۰
بانک انصار لوگو

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بانک انصار، در پی تحریم مجدد بانک انصار و قرار گرفتن نام برخی از مدیران و تعدادی از شرکت های تابعه این بانک در فهرست جدید تحریم های ظالمانه وزارت خزانه داری آمریکا لازم است جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع برساند بهانه های واهی ذکر شده از جمله ارتباط بانک انصار با شبکه های برون مرزی در ترکیه و امارات و ذکر نام برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نامرتبط، کذب محض بوده و موارد طرح شده تکذیب می شود.


در اطلاعیه بانک انصار تاکید شده است که این بانک از ابتدای اعمال تحریم های ظالمانه استکبار جهانی در فهرست تحریم های آمریکا قرار داشته و تحریم مجدد و قرار دادن نام مدیران و شرکت های تابعه را بر عملکرد خود بی تأثیر می داند.


در بخش دیگری از این اطلاعیه خاطرنشان شده است: بانک انصار این گونه اقدامات را از سوی وزارت خزانه داری آمریکا از جمله اقدامات مذبوحانه و بدنبال شکست های پی در پی آمریکا از مردم شریف ایران می داند و معتقد است هیچ تهدیدی مدیران و کارکنان بانک انصار را از مسیر خدمت به مردم عزیز کشورمان باز نمی دارد.


وزارت خزانه داری آمریکا روز گذشته ۲۵ فرد و نهاد ایرانی و خارجی را به دلیل آنچه که نقض تحریم های یکجانبه و ظالمانه خود خوانده است، در فهرست تحریمی قرار داده که نام بانک انصار نیز در این بین وجود دارد.


برچسب ها: تحریم بانک انصار
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر