09 فروردين 1398 - 12:29

رشد ۱.۶ درصدی شاخص بورس در سه روز معاملاتی

شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون با ۲هزار و ۸۸۳ واحد افزایش، معادل ۱.۶درصد رشد را در سه روز معاملاتی به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۹۸۵۴۱
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۳روز معاملاتی تعداد ۴ میلیارد و ۶۱۳ میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۳هزار و ۲۷۳میلیارد ریال در ۵۲۰ هزار و ۹۸۴دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۲میلیارد و ۵۶۵میلیون سهم به ارزش ۶هزار و ۵۲۱ میلیارد ریال در ۲۳۰هزار و ۵۰۳ نوبت در بازار اول؛ یک میلیارد و ۹۷۲میلیون سهم به ارزش ۵هزار و ۷۱۵ میلیارد ریال در ۲۸۶هزار و ۱۶۹نوبت در بازار دوم؛ ۱۰۰ هزار سهم به ارزش ۵۴ میلیارد ریال در ۲۶۸ نوبت در بازار بدهی و ۷۵میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۹۷۷ میلیارد ریال در ۳ هزار و ۸۳۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۲هزار و ۸۸۳ واحد افزایش معادل ۱.۶درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۸۱هزار و ۵۴۲واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با یک هزار و ۶۱۶واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۸هزار و ۱۱۸ واحد افزایش مواجه شده‌اند.


برچسب ها: بورس شاخص
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر