10 فروردين 1398 - 09:50
در معاملات اولین هفته سال ۹۸ صورت گرفت :

رشد ۲۸۰۰ واحدی شاخص تالار شیشه ای

در پایان معاملات اولین هفته کاری سال ۹۸ شاخص کل با بیش از ۲۸۰۰ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به ۱۸۱.۵۴۲ واحد رسید تا سهامداران در تالار شیشه ای سال جدید را با یک جهش مثبت آغاز کنند.
کد خبر : ۹۸۵۴۴
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، در پایان معاملات هفته منتهی به ۷ فروردین ماه ۹۸، شاخص کل با ۲.۸۸۳ واحد افزایش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۸۱.۵۴۲ واحد رسید.


بازار اول و دوم


بر اساس این گزارش، شاخص بازار اول با ۱.۶۱۶ واحد افزایش به رقم ۱۳۵.۴۸۳ واحد رسید و شاخص بازار دوم با ۸.۱۱۸ واحد افزایش به ۳۵۳.۲۸۰ واحد دست پیدا کرد و به این ترتیب شاخص بازار اول ۱.۲۱ و شاخص بازار دوم  هر دو با ۲.۳۵ درصد افزایش نسبت به هفته قبل همراه شدند.


در ۳ روز کاری این هفته، ارزش کل معاملات اوراق بهادار به ۱۳.۲۷۳ میلیارد ریال بالغ شد که نسبت به هفته قبل ۸۲ درصد کاهش یافته است.


در ضمن تعداد ۴۶۱۳ میلیون انواع اوراق بهادار در بیش از ۵۲۰  هزار دفعه مورد معامله قرار گرفت و به ترتیب ۷۰  درصد و ۳۹ درصد کاهش را نسبت به هفته گذشته تجربه کردند.


صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله


این درحالی است که  تعداد ۷۵ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۹۷۷ میلیارد ریال مورد معامله  قرار گرفت و به ترتیب با ۸۰ درصد و ۷۸ درصد کاهش نسبت به هفته گذشته همراه شدند.


از سویی دیگر در بازار بدهی ۱۰۰ هزار برگه به ارزش ۵۴ میلیارد ریال مورد داد و ستد قرار گرفت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر