16 فروردين 1398 - 11:27
رئیس بنیاد مسکن کرد؛

آغاز پرداخت کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان از ۱۷ فروردین

رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: پرداخت پنج میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستان از شنبه ۱۷ فروردین ماه با دایر شدن بانک‌ها آغاز می شود.
کد خبر : ۹۸۶۰۹
علیرضا تابش

به گزارش ایبِنا، علیرضا تابش در جلسه ستاد مدیریت بحران لرستان با اعلام این خبر افزود: در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف ستادهای معینی را برای ارزیابی خسارت مستقر کرده‌ایم و قول هم دادیم که ما جبران خسارت را الان از منابع خودمان انجام می‌دهیم تا تأمین اعتبار شود، به‌ویژه خسارت معیشتی را مانند لوازم زندگی مردم را که پنج میلیون تومان بلاعوض سریع می‌پردازیم.


رییس بنیاد مسکن ادامه داد: پرداخت خسارات را در استان‌های مازندران و گلستان شروع کردیم و در لرستان از روز شنبه که بانک‌ها دایر می‌شود، می‌توانیم خسارت ها را بپردازیم.


تابش افزود: تیم های امدادی و ارزیابی خسارت را در شهرستان های دورود همدان، نورآباد قزوین، خرم آباد لرستان، شهرهای استان مرکزی و اصفهان با امکانات زیاد، ماشین آلات، لودر و کامیون مستقر کرده ایم.


وی ادامه داد: ما در برآورد خسارت و پرداختش هیچ مشکلی نداریم و در اسرع وقت انجام می‌دهیم و بازسازی را هم به شکل معمول آن با سرعت هرچه تمام‌تر انجام می‌دهیم.


رئیس بنیاد مسکن خاطرنشان کرد: تا اول زمستان مردم در خانه‌های خودشان مستقر می‌شوند و مشکلی در این زمینه نیست؛ در مورد تامین اعتبارات نیز که با عنایت مجلس مثل همیشه حل می‌شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر