17 فروردين 1398 - 17:06
پورابراهیمی عنوان کرد؛

استمهال وام و اعطای تسهیلات به واحدهای اقتصادی مناطق سیل زده

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، از بازدید میدانی کمیسیون متبوعش از واحدهای اقتصادی مناطق سیل زده و بررسی موضوع استمهال وام و اعطای تسهیلات جدید به واحدهای اقتصادی این مناطق خبر داد.
کد خبر : ۹۸۶۵۰
پورابراهیمی

به گزارش ایبِنا، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به وقوع سیل در استان های مختلف کشور، گفت: کمیسیون اقتصادی در این راستا نشست مشترکی با روسای مجامع نمایندگان استان هایی که در حادثه سیل دچار آسیب شده اند، برگزار می کند تا شرایط و میزان خسارت آنها را در حوزه واحدهای اقتصادی بررسی کند.


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، افزود: این نشست به این دلیل برگزار می‌شود تا بتوان به واحدهای اقتصادی که به بودجه نیاز دارند به صورت منابع مالی کمک شود.


بررسی‌های میدانی وضعیت واحدهای اقتصادی مناطق سیل زده با حضور وزرای اقتصاد و صنعت


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین از بررسی های میدانی وضعیت واحدهای اقتصادی مناطق سیل زده با حضور وزرای امور اقتصادی و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.


پورابراهیمی با بیان اینکه موضوع استمهال وام های قبلی فعالان اقتصادی که واحدهای آنها در سیل خسارت دیده توسط کمیسیون اقتصادی پیگیری می شود، اظهار داشت: اعطای تسهیلات جدید به واحدهای اقتصادی علیرغم وجود مانده بدهی آنها در تسهیلات قبلی از دیگر اقدامات کمیسیون اقتصادی برای کمک به مناطق سیل زده است.


رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: همچنین برای کمک به مناطق سیل زده ماده ۳۳ برنامه ششم توسعه نیز اجرایی می شود که بر این اساس سود و کارمزد و جریمه وام های دریافتی کشاورزان خسارت‌دیده از حوادث غیرمترقبه بخشیده شده و اصل وام آنان به مدت سه سال امهال و میزان خسارت آنها تعیین می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر