24 فروردين 1398 - 08:43

رشد ۱۵ هزار واحدی نماگر تالار شیشه‌ای

شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون با ۱۵ هزار و ۳۱۹ واحد افزایش، معادل ۸.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۹۸۸۵۶
طرح

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۱۰ روز معاملاتی تعداد ۲۴ میلیارد و ۴۵۷میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۷۴هزار و ۳۶۹میلیارد ریال در ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۸۱دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۱۴میلیارد و ۳۶۰میلیون سهم به ارزش ۳۸هزار و ۹۸۳میلیارد ریال در یک میلیون و ۸۶هزار و ۹۸۸نوبت در بازار اول؛ ۹میلیارد و ۵۹۷میلیون سهم به ارزش ۲۹هزار و ۶۶میلیارد ریال در یک میلیون و ۹۹هزار و ۷۳۵نوبت در بازار دوم؛ ۶۰۰هزار سهم به ارزش ۵۹۲میلیارد ریال در ۹۷۴نوبت در بازار بدهی، ۲۷ هزار قرارداد به ارزش ۳۳ میلیارد ریال در یک هزار و ۲۰۲ نوبت در بازار مشتقه و ۴۹۹میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵ هزار و ۶۹۵ میلیارد ریال در ۱۹هزار و ۸۲نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۱۵هزار و ۳۱۹واحد افزایش معادل ۸.۶ درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۱۹۳هزار و ۹۷۸واحد رسیده است. شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۱۰ هزار و ۷۰۱واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۳۳هزار و ۲۳۸ واحد افزایش مواجه شده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها