24 فروردين 1398 - 10:43

ترامپ: اگر صحبت از پارتی بازی نبود دخترم برای بانک جهانی عالی بود

دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا گفت: دخترم ایوانکا در محاسبات خوب است و اگر صحبت از پارتی بازی نبود برای گزینه ریاست بانک جهانی عالی بود.
کد خبر : ۹۸۸۷۲
ایوانکا

به گزارش خبرنگار ایبِنا به نقل از بلومبرگ انگلیسی، دونالد ترامپ در مصاحبه ای با مجله آتلانتیک گفت: دخترم ایوانکا ترامپ را بعنوان نامزد در مشاغل مختلف از جمله ریاست بانک جهانی در نظر گرفته بودم.


وی افزود: دخترم از آنجایی که در محاسبات خوب است برای بانک جهانی می‌توانست بسیار خوب باشد. ترامپ تصریح کرد، ایوانکا را برای پُست های مختلفی از جمله سفیر آمریکا در سازمان ملل در نظر گرفته بودم؛ اما به دلیل پرهیز از پارتی بازی از آن منصرف شدم.


رییس جمهور آمریکا گفت: دخترم ذاتا یک دیپلمات است و می‌توانست در سازمان ملل عالی باشد. وی تصریح کرد: اگر او را نامزد می‌کرد، می‌گفتند که پارتی بازی می‌کند. البته کاخ سفید پیش از این اعلام کرده بود که ایوانکا ترامپ درگیر فرآیند انتخاب برای ریاست بانک جهانی شد؛ اما رقیبی برای این پُست نبود. دختر رییس جمهور آمریکا در طرح‌های خلاقانه بانک جهانی در حوزه توسعه اقتصادی زنان مشغول بکار است و در ۲ سال اخیر هم همکاری نزدیکی را با این بانک داشته است.


بر پایه این گزارش، «دیوید مالپاس» رییس جدید بانک جهانی در ماه فوریه توسط ترامپ نامزد این پُست شد و از چهره های وفادار به ترامپ و منتقد چین محسوب می شود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر