27 فروردين 1398 - 14:59

هیجان تالار شیشه‌ای فروکش کرد

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با فروکش کردن هیجان رشد شدید شاخص‌ها با افزایش ۸۴ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۲۰۱ هزار و ۸۹۰ واحد به پایان رسید.
کد خبر : ۹۹۰۱۶
بورس

به گزارش خبرنگار ایبِنا، جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می دهد که اکثر شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با نوسان مواجه شدند.


نوسان شاخص ها


بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۸۴ واحد رشد معادل ۰.۰۴ درصد به ۲۰۱ هزار ۸۹۰ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی»  با ۲۴ واحد افزایش معادل ۰.۰۴ درصد به ۵۸ هزار ۲۱۸ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۲۴) واحد کاهش معادل (۰.۶۱) درصد به ۳۹ هزار و ۷۳۴ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۱۷۰) واحد افت، معادل (۰.۶۱) درصد به ۲۷ هزار و ۷۲۹ واحد، شاخص آزاد شناور با (۴۳۸) واحد ریزش، معادل (۰.۱۹) درصد به ۲۲۸ هزار و ۱۲ واحد، شاخص بازار اول با ۴۶۸ واحد افزایش معادل ۰.۳۱ درصد به ۱۵۱ هزار و ۶۴۴ واحد و شاخص بازار دوم با (۱۷۳۸) واحد افت معادل (۰.۴۵) درصد، به ۳۸۸ هزار و ۲۹۱ واحد رسید.


 نمادهای تاثیرگذار


از سویی دیگرجزییات داد و ستدهای روز جاری مشخص می کند که امروز ۲ نماد «فملی با (۱۹۹) واحد و شپنا با (۱۲۴) واحد» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.


افت شاخص صنایع


این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با ریزش مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «کانه فلزی با ۲۶۴۹ واحد رشد معادل ۴.۲۳ درصد به ۶۵ هزار و ۲۹۱ واحد، منسوجات با ۶۵ واحد افزایش معادل ۳.۴۵ درصد به یک هزار و ۹۶۲ واحد، وسایل ارتباطی با (۱۳۷) واحد کاهش معادل (۳.۲۰) درصد به ۴ هزار ۱۴۰ واحد، قند و شکر با (۱۰۳۱) واحد افت معادل (۳.۵۰) درصد به ۲۸ هزار و ۴۱۰ واحد، سایر معادن با (۱۱۴۴) واحد کاهش، معادل (۳.۵۱) درصد به ۳۱ هزار و ۴۰۸ واحد، ذغالسنگ با (۲۰۵) واحد عقب گرد معادل (۳.۵۹) درصد به ۵ هزار و ۵۱۹ هزار واحد، محصولات کاغذ با (۱۱۶۴) واحد افت معادل (۴.۱۳) درصد به ۲۷ هزار و ۵۶ واحد» رسید.


بیشترین کاهش قیمت ها


در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «سیلام، وامید، غدشت، سنیر، نمرینو، ثامان و خریخت»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «سغرب، سکرد، قپیرا، کسرام، قمرو، ساربیل و پدرخش» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.


به این ترتیب، در پایان چهارمین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، در ۴۱۷ هزار و ۹۴۵ نوبت معاملاتی، ۱۱ میلیارد و ۹۶۴ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۸ هزار و ۷۵۶ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۷۷۳ هزار و ۷۱۶ میلیارد تومان رسید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر