31 فروردين 1398 - 12:27
توسط بیمه تجارت نو انجام شد؛

مصوبات ویژه استانی برای پرداخت خسارات مددجویان کمیته امداد

قائم مقام مدیرعامل بیمه تجارت‌ نو که به اتفاق رئیس کمیته امدادامام (ره) ازمناطق سیل زده استان خوزستان بازدید کرده، می گوید تصمیماتی برای تسریع در پرداخت خسارات وارد شده ناشی از سیل مددجویان گرفته ایم.
کد خبر : ۹۹۱۲۶
سیل

به گزارش ایبِنا از روابط عمومی بیمه تجارت نو؛ علیرضا بنی ‌اسدی در توضیح نتایج حاصله بازدید خود اظهار داشت: درجلسه ای با حضور رئیس کمیته امداد، مدیر کل و مدیران کمیته امداد استان خوزستان تمامی اقدامات انجام شده بیمه تجارت ‌نو درخصوص رسیدگی به امور مدد جویان سیل زده مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت که در نتیجه این همفکری برخی موارد ویژه استان تصویب و در همان محل عملیاتی شد.


وی با اشاره به اینکه پرویز فتاح، رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) از سرعت عمل و توجه خاص تجارت ‌نو به تمامی امورمدد جویان آسیب دیده کشور اعلام رضایت کرده و تلاش مدیران ارشد و ارزیابان خسارت این بیمه برای سر و سامان دادن به زندگی مددجویان را نشانه مسئولیت پذیری و تکریم بیمه گذاران دانسته است، افزود: در کنار مصوبات، تصمیماتی نیز مبنی بر تسریع در پرداخت خسارات وارده ناشی از سیل های اخیر نیز اتخاذ شد.


قائم مقام بیمه تجارت‌ نو با تاکید بر سرعت عمل در پرداخت خسارات افزود: امیدواریم هرچه زودتر زندگی هموطنان آسیب دیده به شرایط عادی بازگردد. بیمه تجارت ‌نو سعی دارد همان طور که در استان‌ های شمالی به تعهدات خود عمل کرده، با تسریع در رسیدگی به مشکلات و ارزیابی خسارات زیان دیدگان بهترین تبلیغ را درعمل داشته باشد.


بنی اسدی نشست با قائم مقام و مدیران شهرداری خوزستان را دیگر دستاورد این سفر برشمرد و افزود: در این جلسه توافقات خوبی صورت گرفت که مطمئنا به تسهیل انجام امور و بهبود روابط فی مابین منجر خواهد شد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها