02 ارديبهشت 1398 - 15:39

معامله ۷۳ هزار میلیارد ریالی در تالار نقره‌ای

تالارهای مختلف بورس کالای ایران طی فروردین ماه سال ۹۸، شاهد معامله بیش از یک میلیون و ۲۶۹ هزار تن انواع کالا به ارزش ۷۳ هزار میلیارد ریال بود.
کد خبر : ۹۹۱۸۵
بورس کالا

به گزارش ایبِنا، طی مدت مذکور تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالا شاهد معامله افزون بر ۹۳۹ هزار و ۴۰۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۸ هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال در دو بخش داخلی و صادراتی بود. در این تالار بالغ بر ۲۶۵ هزار و ۵۴۵ تن انواع قیر، ۲۳۰ هزار و ۷۸۶ تن انواع مواد پلیمری و ۹۳هزار و ۶۶۳ تن مواد شیمیایی معامله شد.


بر اساس این گزارش، از دیگر کالاهای معامله شده در این تالار می توان به دادوستد ۳۴۷ هزار تن وکیوم باتوم، ۴هزار و ۱۲۰ تن گوگرد، ۱۸۰ تن عایق رطوبتی و ۱۰ تن گازها و خوراک ها اشاره کرد. همچنین، تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالا نیز طی فروردین ماه میزبان معامله ۳۲۵ هزار و ۷۸۴  تن انواع کالا به ارزش ۲۴ هزار و ۳۹۴ میلیارد ریال بود. در این تالار ۳۰۶ هزار و ۳۶۰ تن انواع فولاد، ۱۱ هزار و ۵۰۰ تن انواع مس، ۲۴۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۲۴ تن کنسانتره، ۷هزار تن آلومینیوم، یک کیلو گرم شمش طلا و ۶۶۰ تن شمش روی از سوی مشتریان خریداری شد.


افزون بر این در تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی ماه گذشته شاهد معامله ۱۰کیلوگرم زعفران رشته ای بود و در بازار فرعی نیز طی مدت مذکور معامله ۴ هزار و ۱۴۴ تن کالا را تجربه کرد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر