03 ارديبهشت 1398 - 11:49

برآیند هدایت منابع به سمت تولید واقعی منتج به ایجاد اشتغال است

عضو هیات‌ مدیره بانک توسعه تعاون گفت‌: افزایش بهره‌وری، نوآوری و خلاقیت و ایجاد اشتغال از جمله مواردی است که در دیدگاه‌های ایشان وجود دارد.
کد خبر : ۹۹۲۱۶
عباس نجفی

به گزارش ایبِنا، عباس نجفی صبح امروز در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: با توجه به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به‌ عنوان سال رونق تولید و با بررسی نام‌گذاری‌های صورت گرفته از سال ۹۰تا ۹۸ به این نتیجه می‌رسیم که استفاده از توان ایرانی در تولید، افزایش بهره‌وری، نوآوری و خلاقیت و ایجاد اشتغال از جمله مواردی است که در دیدگاه‌های ایشان وجود دارد.


عضو هیات‌ مدیره بانک توسعه تعاون با بیان اینکه بانک توسعه تعاون به‌عنوان یک بانک توسعه‌ای وظایف خود را در حوزه اشتغال پایدار روستایی و فراگیر به نحو خیلی مناسبی مدیریت نموده است خاطرنشان کرد: در زمینه رونق تولید نیز این بانک با ارائه تسهیلات به بخش تعاون می‌تواند در جهت کمک به اقتصاد کشور و تحقق مسئولیت‌های اجتماعی گام‌های موثری بر دارد.


وی با بیان اینکه بخش تعاون با توجه به تحولات و شرایط اقتصادی و ظرفیت و توانمندی و ویژگی خاص طی این سال‌ها دستخوش تغییرات شده امروز نیز برابر نیاز و حسب ضرورت به‌ویژه در مقوله رونق تولید نیازمند بازتعریف است.


نجفی در همین رابطه افزود؛ بانک توسعه تعاون نیز با توجه به جایگاهی که در حمایت از تولید و اشتغال دارد و می‌تواند منابع را به سمت تولید واقعی و اشتغال مدیریت نماید در همین راستا و در جهت اثربخشی بهتر و بیشتر برای کمک به رونق تولید که متعاقب آن بهبود و توسعه اقتصادی و زمینه‌سازی برای ایجاد، توسعه و حفظ اشتغال که بهبود معیشت مردم را به دنبال خواهد داشت نیازمند بازتعریف است.


نجفی سازمان‌های دانش‌محور و یادگیرنده را از زمره سازمان‌های پیشرو قلمداد کرد و دراین‌باره گفت: خلق دانش، تسهیم دانش و کاربرد دانش را مولفه‌های اثربخش برای انعطاف‌پذیری و قابلیت بیشتر در بازتعریف وظایف و مسئولیت‌ها با اعمال مدیریت اقتضایی موفق‌تر خواهند شد و بانک توسعه تعاون می‌تواند با بهره‌گیری از ظرفیت به‌ مراتب بهتر عمل نماید.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر