03 ارديبهشت 1398 - 13:36
تا حل کامل مشکلات، در کنار مردم هستیم

توزیع کمک‌های بانک‌پاسارگاد در مناطق سیل‌زده استان گلستان

سری سوم کمک‌های بانک‌پاسارگاد حاوی ۹۰۰ قلم لوازم خانگی، بین هم‌میهنان سیل‌زده در استان گلستان توزیع شد.
کد خبر : ۹۹۲۲۲
کمک به سیل زدگان-بانک پاسارگاد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط‌ عمومی بانک ‌پاسارگاد، این بانک در راستای برنامه بلندمدت خود برای کمک به مناطق سیل‌زده کشور و طبق تصویب ستاد پشتیبانی این بانک که به همین منظور تشکیل شده‌است، در اقدامی دیگر ۹۰۰ قلم انواع لوازم خانگی شامل ۴۰۰ دستگاه تلویزیون‌ و ۵۰۰ دستگاه اجاق گاز را برای توزیع در استان گلستان به استانداری و کمیته امداد تحویل داد. کمک‌های این بانک به مناطق سیل‌زده همچنان ادامه خواهد داشت.


بر اساس این خبر، اسماعیل دوستی عضو هیأت‌عامل بانک‌ و همراهان وی نیز در دیدار با آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام‌جمعه گرگان، مهندس غراوی استاندارگلستان و جمعی از مسئولان منطقه، از نزدیک در جریان مشکلات و چالش‌های ایجاد شده ناشی از سیل قرار گرفتند. همچنین در سفر اخیر نمایندگان بانک‌پاسارگاد به مناطق سیل‌زده و در راستای برنامه اساسی این بانک، چند مدرسه آسیب‌دیده در منطقه شناسایی شد که امر احداث آنها به‌زودی آغاز خواهد شد.


پیش از این نیز بانک‌پاسارگاد علاوه بر اختصاص حداقل یک روز حقوق سرمایه‌انسانی به این امر خطیر و اهدای نقدی مبلغ ۱۰ میلیارد ریال، ۲۵۰ هزار بطری آب و ۱۳۵۰ تخته پتو به استان‌های لرستان و ایلام ارسال کرده‌بود و نسبت به ساخت مدارس آسیب‌دیده در اثر سیل نیز مشارکت خواهد کرد.


بانک‌پاسارگاد در سال جاری، کمک به هم‌وطنان سیل‌زده کشور را از اصلی‌ترین برنامه‌های خود می‌داند و برای رفع کامل مشکلات و بازگشت هم‌وطنان به زندگی عادی، از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر