11 ارديبهشت 1398 - 14:11

ارسال ۱۳ محموله کمک‌های شبکه توسعه اجتماعی رسالت به مناطق سیل زده

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت از ارسال سیزدهمین محموله کمک های شبکه توسعه اجتماعی رسالت به هموطنان سیل زده خبر داد.
کد خبر : ۹۹۴۸۴
ارسال 13 محموله کمک های شبکه توسعه اجتماعی رسالت به مناطق سیل زده

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده گفت: این تعداد محموله به حجم تقریبی ۱۷۰تن شامل مواد غذایی و بهداشتی بوده است.


وی با اشاره به استقرار موکب های شبکه توسعه اجتماعی رسالت در قالب پویش موکب های رسالت آسمانی افزود: این موکب ها در شهرستان های اهواز، آبادان، خرمشهر، هویزه، حمیدیه، سوسنگرد، باوی، شوش، شوشتر برای کمک به هموطنان سیل زده مستقر هستند.


حسین زاده با قدردانی از کمک های اعضای شبکه توسعه اجتماعی رسالت اظهارداشت: این موکب ها تا حاصل شدن آرامش نسبی برای هموطنان سیل زده در استان خوزستان مستقر بوده و به توزیع جیره خشک بین سیل زدگان می پردازند.


وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر بانک قرض الحسنه رسالت به منظور فراهم نمودن امکان مشارکت بیشتر کارکنان بانک و کلیه اعضای کانون های همیاری اجتماعی برای تهیه اقلام مورد نیاز هموطنان سیل زده، اقدام به پرداخت وام قرض الحسنه کرده است، گفت: این وام بدون کارمزد با بازپرداخت ۱۰ ماهه کرده است که تا سقف یک میلیون تومان این وام بدون نیاز به ضامن و اعتبارسنجی ارائه می شود.


مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت گفت: هموطنانی که قصد کمک بیش از یک میلیون تومان را دارند، می توانند تا سقف ۶۰میلیون تومان، به صورت ۱۰ماهه و مبتنی براعتبارسنجی از ین امکان استفاده کنند.


وی اظهارداشت: مشتریان این بانک برای استفاده از این امکان باید ابتدا بسته های اقلام ضروری (مواد غذایی و بهداشتی) را از سامانه بازار اعضا (mbazar.org) به صورت اقساطی خریداری کرده و متناسب با آن از وام قرض الحسنه برخوردار شوند تا بتوانند بیشتر به یاری هموطنان در مناطق سیل زده بپردازند.


گفتنی است شبکه توسعه اجتماعی رسالت متشکل ازشش مجموعه بانک قرض الحسنه رسالت، انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی، گروه توسعه کارآفرینی ثمین، شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت، دانشگاه رسالت و شرکت فرداپ(بازاراعضا) است.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر