11 ارديبهشت 1398 - 18:48

دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار گیلان

رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار گیلان دیدار کرد.
کد خبر : ۹۹۵۰۵
دیدار رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار گیلان

 به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رییس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون که به‌اتفاق تعدادی از مدیران ستادی این بانک به مناسبت هفته کارگر و شرکت در مراسم تقدیر و قدرشناسی از کارگران نمونه استان گیلان به این استان عزیمت کرد، ظهر امروز با مصطفی سالاری استاندار گیلان دیدار و گفتگو کرد.


در این دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون ضمن اشاره به تأکیدات وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر حضور مدیران در هفته کارگر در استان‌ها، گزارشی از وضعیت اقدامات و عملکرد بانک توسعه تعاون در استان گیلان را ارائه و دراین‌باره گفت: بانک توسعه تعاون سال گذشته بالغ‌بر ۳۸۰۰میلیارد ریال تسهیلات اعتباری پرداخت کرده که با پرداخت این مبلغ شاهد رشد ۵۲درصدی نسبت به سال ۹۶می‌باشیم.


مهدیان با اشاره به فعالیت ۱۸واحد اجرایی بانک توسعه تعاون در سطح استان گیلان گفت: انتظار می‌رود با افزایش فعالیت شعب بانک توسعه تعاون در تجمیع منابع و بهره‌گیری از ظرفیت موجود رقم تسهیلات پرداختی استان در سال جاری به عدد حداقل ۵۰۰۰میلیارد ریال افزایش می‌یابد.


وی در ادامه یکی از اقدامات قابل‌قبول بانک توسعه تعاون را طی سال گذشته در استان گیلان تسهیلات پرداختی در قالب عاملیت اجرای طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری یادکرد و دراین‌باره گفت: خوشبختانه بانک توسعه تعاون با پرداخت ۵۹۰میلیارد ریال به‌عنوان بانک برتر در اجرا و خدمات‌رسانی در این طرح ملی در استان گیلان بوده است.


در ادامه سالاری استاندار گیلان ضمن قدرشناسی از اقدامات و عملکرد بانک توسعه تعاون در استان گیلان، مجموعه خدمات و تسهیلات پرداختی این بانک را به‌ویژه در عاملیت طرح ملی اشتغال پایدار روستایی و عشایری مثبت ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: که توفیق در پرداخت تسهیلات اعتباری اشتغال روستایی مرهون ارتباط تنگاتنگ در بین اعضاء کارگروه و اقدامات تخصصی و اجرایی بانک توسعه تعاون استان گیلان بوده است.


استاندار گیلان استمرار در عاملیت اجرای طرح اشتغال ملی روستایی و عشایری و عاملیت تبصره ۱۸توسط بانک توسعه تعاون را در سال جاری یک فرصت مناسب تلقی می‌گردد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر