13 ارديبهشت 1398 - 10:59

بازدهی شاخص بورس ۲۳ درصد شد

آمارها نشان می دهد که شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون با ۴۱هزار و ۴۵۰ واحد افزایش، معادل ۲۳.۲ درصد رشد را به ثبت رسانده است.
کد خبر : ۹۹۵۲۳
بورس

به گزارش ایبِنا، از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۱۰۹میلیارد و ۸۵۴میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۲۷۴هزار و ۳۰۸میلیارد ریال در ۷ میلیون و ۸۷ هزار و ۲۴دفعه مورد معامله قرار گرفته است.


همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می دهد در این مدت ۷۶میلیارد و ۸۶۱میلیون سهم به ارزش ۱۶۱هزار و ۴۲۲میلیارد ریال در ۳ میلیون و ۷۱۸هزار و ۶۱۳نوبت در بازار اول؛ ۳۱میلیارد و ۷۷۴میلیون سهم به ارزش ۹۸هزار و ۳۲۱میلیارد ریال در ۳میلیون و ۳۱۲هزار و ۹۹۲نوبت در بازار دوم؛ یک میلیون برگه به ارزش ۹۹۶میلیارد ریال در ۲۳۷۶نوبت در بازار بدهی، ۴۰هزار قرارداد به ارزش ۱۰۹میلیارد ریال در ۴ هزار و ۱۹۶ نوبت در بازار مشتقه و یک میلیارد و ۲۱۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۱۳هزار و ۴۶۰میلیارد ریال در ۴۸ هزار و ۸۴۷نوبت مورد معامله قرار گرفته است.


از سویی دیگر، شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تاکنون با ۴۱هزار و ۴۵۰ واحد افزایش معادل ۲۳.۲درصد رشد را به ثبت رسانده و به ارتفاع ۲۲۰هزار و ۱۰۹واحد رسیده است.


در همین حال، شاخص بازار اول نیز در این مدت با ۳۱هزار و ۴۷۳واحد رشد و شاخص بازار دوم با ۷۸هزار و ۹۳واحد افزایش مواجه شده‌اند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر