14 ارديبهشت 1398 - 10:42
ایبِنا با انتشار نامه هیات وزیران اعلام کرد:

جرایم نقدی قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید تصویب شد

معاون اول رییس جمهور تصویب نامه هیات وزیران در خصوص تعیین حداقل و حداکثر جریمه نقدی مندرج در ماده ۱۴ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید را ابلاغ کرد.
کد خبر : ۹۹۵۴۳
هیات وزیران

به گزارش خبرنگار ایبِنا، تصویب نامه هیات وزیران درخصوص تعیین حداقل و حداکثر جریمه نقدی مندرج در ماده ۱۴ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ابلاغ شد.


بر اساس این اطلاعیه، هیات وزیران در جلسه ۸ اردیبهشت ماه ۹۸ به پیشنهاد شورای عالی بورس و اوراق بهادار و به استناد تبصره «۱» ماده «۱۴» قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی – مصوب ۱۳۸۸- تعیین حداقل و حداکثر جریمه نقدی مندرج در ماده ۱۴ قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید را تصویب کرد.


بررسی های ایبِنا نشان می دهد، بر اساس این تصویب نامه، حداقل جریمه نقدی مندرج در ماده «۱۴» قانون توسعه ابزارها و نهادهای مالی جدید به منظور تسهیل اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی – مصوب ۱۳۸۸- مبلغ ۳۲.۰۰۰.۰۰۰ «سی و دو میلیون» ریال و حداکثر میزان آن مبلغ ۳.۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ « سه میلیارد و دویست میلیون ریال تعیین و مبالغ مندرج در آیین نامه اجرایی ماده «۱۴» قانون مذکور موضوع تصویب نامه ۲ آذر ماه ۹۰ و اصلاحات بعدی آن به این ماخذ و نسبت، محاسبه و تعدیل می شود.


متن تصویب نامه هیات وزیران را در اینجا مشاهده کنید.


اطلاعیه تصویب نامه هیات وزیران



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها