15 ارديبهشت 1398 - 17:17

گام بانک تعاون باحمایت از کارآفرینان و تعاونگران برای رونق تولید

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: بانک با حمایت از کارآفرینان و تعاونگران در مسیر رونق تولید گام بر می‌دارد.
کد خبر : ۹۹۶۱۷
.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، عباس نجفی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون طی بازدید از شعب استان مازندران در جمع همکاران این استان گفت: عملکرد بانک توسعه تعاون در طی سال‌های اخیر به شکلی بوده که دولت را در نیل به اهداف تعیین شده در برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یاری دهد.


وی که به منظور بررسی عملکرد شعب استان مازندران به چند شهر این استان سفر نموده بود، در این رابطه افزود: دولت برای ایفای مسئولیت اجتماعی و ایجاد توسعه و اشتغال برنامه‌های متعددی را به اجرا گذاشته و بانک توسعه تعاون همواره به عنوان بانک تخصصی و توسعه ای، به عنوان بانک عامل در طرح‌های اشتغال‌زایی حضور موثری داشته است.


نجفی با بیان این مطلب که راهبردهای ابلاغی بانک در سال ۱۳۹۸، مسیر شغلی و خدمت رسانی را برای همکاران بانک در رده‌های مختلف مدیریتی و اجرایی مشخص نموده است در این رابطه افزود: این راهبردها با توجه به سیاست‌های اقتصادی و اهداف استراتژیک نظام اقتصادی کشور و بانک تدوین شده است و همکاران باید اهتمام ویژه‌ای در پیشبرد عملیاتی شدن آن داشته باشند.


عضو هیات مدیره بانک با بیان این مطلب که استان مازندران به دلیل وجود زمینه‌های متعدد ابزارهای تولیدی و سرمایه‌های انسانی و فیزیکی حائز شرایط ویژه برای پیشگام شدن در رسته‌های مختلف اقتصادی به شمارمی آید، در ادامه خاطرنشان کرد: این استان کارنامه خوبی در رونق تجارت و صنایع مختلف داشته است.


وی افزود: بسیاری از تعاونی‌ها و صنعتگران از حمایت‌های عام و خاص بانک در این استان بهره مند گردیده‌اند و علاوه برآن ظرفیت‌های بالقوه‌ای نیز برای شکوفایی بیشتر شرکت‌های تعاونی و تولیدی در این استان وجود دارد که بانک سعی نموده است با شناسایی این ظرفیت‌ها در راستای حمایت از آنها و در جهت توسعه بخش تعاون در اقتصاد ملی گام بردارد.


نجفی اعلام و ابلاغ شعار جدید بانک را نیز برگرفته از روند رو به پیشرفت بانک دانست و در همین رابطه اظهار داشت: به رغم محدودیت‌های موجود در منابع سپرده‌ای و فضای بیش از حد رقابتی نظام بانکی، این بانک با هدف برآوردن انتظارات جامعه مردمی تعاونگران، تجهیز و تخصیص منابع و عملیات بانکی را بر مدار بانکداری توسعه‌ای به پیش برده و بر مبنای برنامه‌های خود کار جمعی را در محیط اقتصادی کشور معنا بخشیده است.


عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون با تاکید بر اهمیت آراستگی شعب این بانک گفت: حفظ کیفیت ظاهری بانک با اتکا به نمادهای ویژه تعاون و شعار کار جمعی می‌تواند الهام بخش کامل احترام به حقوق مشتریان باشد.


عباس نجفی حفظ انسجام و اتحاد میان همکاران را در انجام عملیات یکپارچه بانکداری توسعه‌ای، امری مهم و غیر قابل انکار دانست و گفت: همکاران بانک توسعه تعاون علاوه بر وفاداری سازمانی و بهره مندی از روحیات مشتری مداری، همواره در همراهی با مردم بویژه درحوادث و رخدادهای غیر مترقبه، پیشگام بوده‌اند و در عرصه‌های اقتصادی نیز با اتکا به چهار ویژگی سلامت، صداقت، امانتداری و شجاعت؛ کارگزاران و نیروهای امین دولت در زمینه حمایت از اقتصاد و تولید ملی می‌باشند.


شایان ذکر است عباس نجفی در این سفر از شعبه هاشمی نژاد بهشهر، شعبه نکاء و قائم‌شهر بازدید به عمل آورد و از نزدیک به بررسی وضعیت شعب پرداخت.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر