16 ارديبهشت 1398 - 10:52

ابلاغ سیاستها و ضوابط اعتباری سال ۹۸ پست بانک به واحدها

مدیرعامل پست بانک درراستای کمک به رونق تولید وایجاد اشتغال پایدار،سیاستهاو ضوابط اعتباری سال ٩٨ را تحت عنوان"میثاق سازمانی بانک"به واحدهای اجرایی وستادی ابلاغ و برعملیاتی ساختن آن تاکید کرد.
کد خبر : ۹۹۶۳۶
پست بانک

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران: دکتر شیری در این‌خصوص گفت: اولویت تخصیص منابع برای تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با محوریت بخش ICT روستائی در راستای حفظ اشتغال فعلی، پرداخت تسهیلات به طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی و معدنی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد، توسعه(بازسازی و نوسازی) واحد های موجود و تأمین سرمایه در گردش برای واحدهای فعال صنعتی و معدنی موجود ازمحل تلفیق منابع داخلی بانک با صندوق توسعه ملی، متعادل‌سازی شاخص مصارف به منابع درسطع مدیریت‌های شعب، تمرکز بر وصول مطالبات غیرجاری و رعایت بهداشت اعتباری از مهمترین سیاست‌ها و ضوابط اعتباری این بانک است.


شیری در ادامه تصریح کرد: پرداخت تسهیلات به طرح‌های گردشگری ازمحل تلفیق منابع داخلی بانک با صندوق توسعه ملی، پرداخت تسهیلات به طرح‌های حوزه کشاورزی و تأمین سرمایه درگردش از محل تلفیق منابع داخلی بانک با صندوق توسعه ملی، پرداخت تسهیلات خرد به منظور رفع نیازهای مشتریان و افزایش قدرت خرید آنان با هدف استفاده از تولید داخلی از دیگر موارد مهمی است که سیاست‌ها و ضوابط اعتباری بانک درسال "رونق تولید" مورد توجه جدی واقع شده است.


وی تأکید کرد: همه مدیران و مسئولان در تمامی سطوح بانک بایستی ضمن تشریح و تبیین اهداف تعیین شده نسبت به تدوین و اجرای برنامه‌ها و راهکارهای عملیاتی برای دستیابی به اهداف مذکور در چارچوب خط‌مشی اعتباری(سیاست‌ها و ضوابط اعتباری) بانک با رویکرد "مدیریت کارآمد هر واحد سازمانی به عنوان یک بنگاه اقتصادی سودآور" اقدام نمایند.


شیری افزود: ارزیابی عملکرد تمامی واحدهای سازمانی بانک به‌منظور حصول اطمینان از اثربخشی و کارآئی فعالیت‌های آنها درراستای تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده، بصورت مستمر انجام و جبران خدمات متناسب با عملکرد به‌عنوان مکانیزمی برای افزایش انگیزش کارکنان در این راستا صورت می‌پذیرد.


وی درپایان ابراز امیدواری کرد که با تلاش و همت مضاعف همه مدیران و کارکنان بانک شاهد تحقق کامل برنامه‌ها و اهداف کمی ابلاغی درپایان سال ۱۳۹۸و همچنین گسترش خدمت‌رسانی به هموطنان در اقصی نقاط کشور باشیم.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر