18 ارديبهشت 1398 - 15:31
عضو هیات مدیره بانک ملی خبر داد؛

تلاش برای افزایش قدرت تسهیلات دهی بانک ملی ایران

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر لزوم وصول مطالبات معوق بانک گفت: اگر دارایی های منجمد بانک به حالت جاری در بیاید، قدرت تسهیلات‌دهی افزایش خواهد یافت.
کد خبر : ۹۹۷۴۴
محمودشایان

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمود شایان در همایش تشریح دستاوردها و ماموریت های محوله به بانک ملی ایران در سال رونق تولید که در مشهد مقدس برگزار شد، با بیان این که قرار است هفته ای یک روز همراه با اعضای کمیته عالی اعتباری بانک به واحدهای تولیدی در اقصی نقاط کشور سرکشی شود، ادامه داد: با تصمیم اعضای هیات مدیره به منظور خروج اموال بانک از انجماد، اداره جدیدی با وظیفه پیگیری و تسریع در واگذاری اموال مازاد و تملیکی تشکیل شد.


وی با اشاره به این که بانک ملی ایران به یک بانک الکترونیک تبدیل شده است، ادامه داد: باید تلاش کنیم هر چه سریع تر به بانک دیجیتال ارتقا پیدا کنیم.


شایان همچنین اجرای پروژه «سککوک» را یکی از اقدامات مهم بانک ملی ایران ارزیابی و خاطرنشان کرد: در این طرح، تسهیلات مستقیما به حساب تولید کننده واریز خواهد شد و گردش پول کاذب از بین خواهد رفت.


وی همچنین اعلام کرد: بانک ملی ایران در تلاش است مجوز برات دیجیتال را از وزارت امور اقتصادی و دارایی دریافت کند.


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه به وقوع حادثه سیل در سال جاری اشاره کرد و گفت: به منظور کمک به هموطنانی که به دلیل وقوع سیل دچار خسارت و زیان شده اند، مقرر شد بانک ملی ایران مبلغ 30 هزار میلیارد ریال در بخش های صنعت، معدن و کشاورزی به این افراد تسهیلات پرداخت کند.


وی همچنین با اشاره به کارنامه درخشان اداره امور شعب استان خراسان رضوی بانک، خاطرنشان کرد: این عملکرد نشان دهنده آن است که کارکنان استان با سیاست های کلان بانک ملی ایران همراهند.


در ادامه این همایش که با حضور محسن امین زارع معاون امور ارزی و بین الملل و جمعی از مدیران امور، روسای ادارت و کارکنان بانک برگزار شد، بخش های دیگری از سیاست های بانک تشریح و گزارشی از عملکرد اداره امور شعب استان خراسان رضوی ارائه شد.


 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در ادامه سفر خود به شهر مقدس مشهد، از دو واحد تولیدی آرمان سلولز و خوشگوار بازدید کرد و درباره مشارکت در طرح های توسعه ای و ایجادی آنها قول مساعد داد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر