22 ارديبهشت 1398 - 09:25
توسط ایبِنا؛

باشگاه دیجیتال آغاز به کار کرد

باشگاه دیجیتال با هدف اطلاع رسانی پویا در حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری نوین ارتباطات و همچنین فراهم آوردن بستر تبادل و ایجاد تحولات بنیادین اطلاعات در شبکه خبری ایبِنا آغاز به کار کرد.
کد خبر : ۹۹۷۹۱
DC

به گزارش ایبِنا، با توجه به اینکه ابزارهای فنآوری در حوزه‌های مختلف به خصوص بانکداری الکترونیک راهبردهای جدیدی را ایجاد و ساختارها را دگرگون کرده است رسانه‌ها می‌توانند در این زمینه نقش پویایی ایفا کنند.


فنآوری‌های نوین در حوزه بانکی و ارتباطات اگرچه امکان انجام سهل بسیاری از امور و ارتقای قابل توجه بهره‌وری را فراهم آورده است، اما به نوبه خود با دگرگون ساختن بسیاری از زیرساخت‌ها  تأثیراتی عمیق بر صحنه اقتصاد کشور داشته است.


 از آنجایی که سرعت و وسعت دامنه تحولات، جذابیت، تنوع و تاثیر قابل توجه ابزارهای نوین در این بخش نیازمند نگاه ویژه و خاص در این زمینه است شبکه خبری ایبِنا قصد دارد با برگزاری میزگردها و مصاحبه‌های تخصصی، گام جدیدی را برای ارتقای سطح علمی و خبری در این بخش بردارد لذا در همین زمینه اتاق فکری متشکل از دست اندکاران و نخبگان این حوزه تشکیل تا بر اساس رهنمودهای آن گام‌های جدیدی را در حوزه اطلاع رسانی بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات بردارد.


اهداف راه اندازی کلوب دیجیتال


۱٫      جریان سازی و ایجاد بستر مناسب جهت تولید و توسعه محتوا در حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات


۲٫      ایجاد جایگاهی برای عرضه و ارزیابی سیاست‌های مربوط به این حوزه


۳٫      فراهم کردن فضای علمی و هم‌افزایی میان سیاست‌گذاران و دریافت‌کنندگان خدمات


۴٫      بستر سازی و فراهم  کردن زمینه‌ لازم جهت تصمیم گیری مناسب در این حوزه


۵٫      ایجاد بستر  مناسب گفت وگو ارتباط و تعامل میان فعالان به منظور بالا بردن سطح کیفی محصولات تولید شده در داخل کشور


شبکه خبری ایبِنا از مسولان، سیاست‌گذاران، دست‌اندکاران حوزه بانکداری الکترونیک و فناوری اطلاعات و همچنین رسانه‌های فعال در این حوزه دعوت می‌کند تا در این مسیر همراه رسانه مرجع نظام بانکی باشند.



ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر