21 ارديبهشت 1398 - 15:01
برای اولین بار در بین نهادهای مالی کشور؛

دریافت گواهینامه‌های ISO۳۱۰۰۰و ISO۱۰۰۱۴ توسط شرکت لیزینگ کارآفرین

شرکت لیزینگ کارآفرین موفق به کسب گواهینامه‌های ISO۳۱۰۰۰ و ISO۱۰۰۱۴ شد.
کد خبر : ۹۹۸۱۸
لیزینگ کارآفرین


به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، شرکت لیزینگ کارآفرین به‌عنوان اولین نهاد مالی در کشور، موفق به کسب گواهینامه‌های ISO ۳۱۰۰۰ و ISO ۱۰۰۱۴ از شرکت QS سوئیس گردید.
بر اساس این گزارش شرکت لیزینگ کارآفرین پس از گذراندن ممیزی استاندارد توسط شرکت QS سوئیس که یکی از ۱۰ شرکت برتر دنیا در زمینه صدور گواهینامه‌های بین المللی استاندارد است، موفق به کسب دو استاندارد ISO شد.


شایان ذکر است که استاندارد ISO ۳۱۰۰۰ نظام یکپارچه‌ای را برای مدیریت ریسک ارائه می‌دهد و با شناسایی و کنترل ریسک و تهدیدها، باعث به حداقل رساندن زیان‌های بالقوه و افزایش احتمال تحقق اهداف سازمان می‌گردد. همچنین استاندارد ISO ۱۰۰۱۴ با ارائه رهنمودهای لازم جهت تحقق منافع مالی و اقتصادی، منجر به سودآوری و کاهش هزینه‌های سازمان می‌گردد.


این گزارش حاکی است، شرکت لیزینگ کارآفرین در سال ۱۳۹۷ نیز موفق به کسب استانداردهای ISO ۹۰۰۱ و ISO ۱۰۰۰۲ شد. همچنین در اجلاس استراتژی‌های توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکت‌های ایران تحت عنوان «طرح انتخاب ملی» که در اسفند ماه سال گذشته برگزار شد، لوح تقدیر و گواهی جایزه بین‌المللی بالاترین سطح دانش و تخصص در خدمات لیزینگ از سوی اتحادیه اروپا و همچنین نشان ملی رتبه نخست تعهد و وفاداری به مشتریان در صنعت لیزینگ، به شرکت لیزینگ کارآفرین اعطا شد و این شرکت به عنوان لیزینگ برتر کشور در سال ۱۳۹۷ انتخاب گردید.




ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر