23 ارديبهشت 1398 - 11:33

کمک دو میلیارد ریالی بانک ملی به آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد

سی و دومین جشن گلریزان ستاد دیه با هدف دستگیری از زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت بانک ملی ایران برگزار شد.
کد خبر : ۹۹۸۸۶
آزادی

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این مراسم محمود خادمیان رئیس صندوق پس‌اندازملی ایران به نمایندگی از مدیر عامل این بانک، یک فقره چک دو میلیارد ریالی به این امر خیر اهدا کرد.


این جشن همزمان با ششمین روز ماه مبارک رمضان و با حضور تنی چند از مسئولان کشوری، لشگری و همچنین جمعی از خیرین در تالار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران برگزار شد. در این مراسم میر محمد صادقی رئیس هیات مدیره ستاد دیه کشور اظهار داشت: تاکنون بیش از ۱۳۰ هزار نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از طریق کمک‌های مردمی و ستاد دیه آزاد شده‌اند.


وی افزود: این ستاد تمام تلاش خود را می‌کند تا زندانیانی را که به صورت غیر عمد و صرفاً به جهت عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان هستند، در حد توان خود آزاد کند و در این راه از تمام خیرین انتظار داریم در حد وسع و توانایی خود، این ستاد را یاری کنند.


علی اصغر جهانگیر رئیس سازمان زندان‌های کشور و عضو هیات مدیره ستاد دیه نیز در این مراسم گفت: امیدواریم برگزاری چنین جشن‌هایی و برپایی مراسم گلریزان باعث کاهش تعداد زندانیان جرایم غیر عمد در کشور بشود، چرا که زیبنده نظام اسلامی نیست زندانیانی داشته باشد که صرفاً به خاطر عدم توانایی در پرداخت دیه در زندان به سر می برند.


در این مراسم، کارکنان شعبه خیابان آیت اله طالقانی بانک ملی ایران با استقرار یک باجه، علاوه بر دریافت وجوه نقد و چک‌های خیرین، خدمات نوین بانک را به حاضران معرفی کردند.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر