24 ارديبهشت 1398 - 11:47

موافقت مجلس با لایحه سرمایه‌گذاری بین ایران و لوکزامبورگ

نمایندگان مجلس لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه‌گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ را تصویب کردند.
کد خبر : ۹۹۹۴۳
مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایبِنا، نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در جریان بررسی لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ با ۱۶۹ رای موافق، ۲۷ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۶۶ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.


براساس این گزارش لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ به شماره چاپ (۵۵۷) که به این کمیسیون به عنوان کمیسیون اصلی ارجاع گردیده بود در جلسه روز سه شنبه مورخ ۱۸ مهرماه ۹۶ با حضور مسئولین دستگاه های ذی ربط و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و با اصلاحاتی در ماده واحده به شرح ذیل به اتفاق آراء به تصویب رسید.


در لایحه موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ آمده است:


ماده واحده- موافقتنامه تشویق و حمایت متقابل از سرمایه گذاری بین جمهوری اسلامی ایران و دوک نشین اعظم لوکزامبورگ مشتمل بر یک مقدمه و نوزده ماده به شرح پیوست تصویب و اجازه مبادله اسناد آن داده می شود.


تبصره- در اجرای این موافقتنامه، رعایت اصول هفتاد و هفتم (۷۷) و یکصد و سی و نهم (۱۳۹) قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، الزامی است. 


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر