25 ارديبهشت 1398 - 10:07

تعیین تکلیف پرونده سازمان خصوصی‌سازی تا ۶ ماه آینده

رییس دیوان محاسبات از تعیین تکلیف پرونده سازمان خصوصی‌سازی حداکثر تا ۶ ماه آینده خبر داد و گفت: مردم و رسانه‌ها خبرهای مربوط به پرونده این سازمان را رصد می‌کنند و خواهان تعیین تکلیف آن هستند.
کد خبر : ۹۹۹۸۰
خصوصی سازی

به گزارش ‌ایبِنا به نقل از تسنیم، عادل آذر گفت: برای سال ۹۶ در حوزه خصوصی‌سازی مواردی که تحت عنوان تخلفات صورت گرفته، در بخش واگذاری‌ها احصاء و به طور ویژه در صحن علنی مجلس نیز قرائت شده است.


رییس دیوان محاسبات کشور با اشاره به این که این پرونده‌ها تکمیل و نهایی شده است، افزود: البته مجمع نمایندگان استان‌ها به عنوان مثال در خصوص واگذاری شرکت کشت و صنعت مغان نقطه نظراتی دارند و نشست‌هایی نیز در این زمینه داریم که در حال برگزاری است.


وی تصریح کرد: طبق برنامه زمان بندی شده، حداکثر سه ماه وقت داریم تا پرونده خصوصی‌سازی برای رسیدگی به دادسرا برود که البته زمان بسیار کوتاهی است. رییس دیوان محاسبات کشور افزود: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود حداکثر تا شش ماه آینده، بحث سازمان خصوصی‌سازی که حساسیت روی آن زیاد است و مردم و رسانه‌ها خبرهای مربوط به پرونده این سازمان را رصد می‌کنند و خواهان تعیین تکلیف آن هستند، به سرانجام برسد.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر