05 آذر 1398 - 11:29
مدیرعامل در دیدار با کارکنان منطقه خوزستان:

مناطق بانک سینا صاحب اختیارات بیشتر می شوند

مدیرعامل بانک سینا از شعب منطقه خوزستان بازدید و با کارکنان منطقه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : ۱۰۹۰۷۶
بانک سینا

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، آقای دکتر ایمانی در جریان این بازدید ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات کارکنان در پیشبرد اهداف گفت: ثمره این تلاش ها، دستیابی بانک سینا به جایگاهی قابل قبول در نظام بانکی است که البته با برنامه ها و سیاست هایی که به اجرا خواهد رسید، در راستای بهبود وضعیت فعلی گام های جدی تری برخواهیم داشت.


وی تصریح کرد: یکی از اقدامات مهم و موثر در تامین اهداف و همچنین تسریع در روند فعالیت ها، تمرکززدایی و تفویض اختیار به مناطق است که این مهم در راستای کاهش بروکراسی و نتیجه بخشی سریع درخواست ها و نیازهای بانکی هموطنان در دستور کار بانک قرار خواهد گرفت و با بازنگری در این بخش، اختیارات مناطق در فرایند تصمیم گیری ها و اجرای فعالیت ها، افزایش می یابد.


دکتر ایمانی، به تجهیز و تخصیص منابع به عنوان یکی از مولفه های اصلی بانکداری اشاره کرد و بیان داشت: جذب منابع و تسریع در روند پرداخت تسهیلات متقاضیان مولفه ای اثرگذار در فرایند امر مهم بانکداری است که این امر در بانک سینا از طریق اختیاراتی که به شعب تفویض خواهد شد و همچنین طرح ها و محصولات متنوعی که معرفی و به اجرا گذاشته خواهد شد، شتاب بیشتری خواهد گرفت.


مدیرعامل بانک سینا همچنین تداوم پرداخت تسهیلات خرد و متوسط را از جمله سیاست های بانک برشمرد و اظهار داشت: پرداخت این تسهیلات به حفظ و ایجاد اشتغال پایدار در کشور کمک شایانی می کند و ریسک پایین تری را نیز به همراه دارد.


گفتنی است مدیرعامل بانک سینا ضمن دیدار با کارکنان تعدادی از شعب استان خوزستان و گفت و گو با آنها بر لزوم خدمت صادقانه و مجدانه ازسوی کارکنان خدمتگزار بانک تاکید کرد و همچنین طی بازدید از شعب آسیب دیده از جریانات اخیر، تسریع در بازسازی این شعب را خواستار شد.


در این دیدار مدیران بازرسی، اعتبارات و نظارت، مهندسی و پشتیبانی و مدیر منطقه خوزستان، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

برچسب ها: بانک سینا بازدید
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر