17 اسفند 1398 - 14:05

لغو جلسات هیات‌های حل اختلاف اشخاص حقوقی تا پایان فروردین ۹۹

معاون درآمدهای مالیاتی سازمان مالیاتی از لغو جلسات هیات‌های حل اختلاف مالیاتی برای اشخاص حقوقی در کلیه منابع مالیاتی تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ خبر داد.
کد خبر : ۱۱۲۳۲۸
محمد مسیحی

به گزارش ایبِنا، محمد مسیحی، معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امورمالیاتی کشور، گفت: به منظور جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و همچنین تکریم مودیان محترم مالیاتی و همکاران سازمان، جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی برای اشخاص حقوقی نیز درکلیه منابع مالیاتی تا پایان فروردین سال ۱۳۹۹ لغو می گردد.


وی با تاکید بر اینکه این امر مانع از تشکیل جلسات مزبور به درخواست اشخاص یاد شده نخواهد بود، خاطرنشان کرد: گواهی های ثبت نام موقت در نظام مالیات بر ارزش افزوده که اعتبار آن تا سه ماهه منتهی به سال ۱۳۹۸ بوده و یا در فروردین ماه سال ۱۳۹۹ منقضی می گردد نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ دارای اعتبار خواهد بود. البته مفاد این بند شامل شرکت های فاقد اعتبار که اسامی آنان در سامانه مالیات بر ارزش افزوده درج گردیده نمی باشد.


گفتنی است، پیش از این نیز معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، از لغو جلسات هیات های حل اختلاف مالیاتی اشخاص حقیقی در کلیه منابع مالیاتی از تاریخ ۱۲ اسفند ماه و موکول شدن آن به سال ۱۳۹۹ خبر داده بود.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر
پربیننده ها