20 اسفند 1398 - 16:19

رشد۳۰۰درصدی فروش اینترنتی کالاها/ارائه سفارشات آنلاین در قم و رشت

مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا می‌گوید در روزهای گذشته و همزمان با گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور، فروش اینترنتی این فروشگاه تا ۳۰۰ درصد رشد یافته است.
کد خبر : ۱۱۲۴۲۹
خرده فروشی

کاظم کلب خانی در گفتگو با خبرنگار ایبِنا درباره افزایش خدمات اینترنتی به خریداران کالاها به شکل اینترنتی گفت: سومین پروتکلی که دولت چین برای مقابله با ویروس کرونا بعد از شستن مرتب دست‌ها و در خانه ماندن داشته، انجام تمامی خریدها و خدمات به طور اینترنتی و غیرحضوری است.


وی با اشاره به اینکه شهرهای قم و رشت از جمله مناطق پرخطر و در وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در ایران هستند، افزود: طی روزهای گذشته با قدرت فعالیت فروشگاه اینترنتی اُکالا در قم را آغاز کردیم و از روز پنجشنبه در شهرهای رشت، کرمانشاه و تبریز نیز کار خود را آغاز خواهیم کرد.


مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا ادامه داد: در شهر قم به عنوان یکی از کانون‌های اصلی شیوع ویروس کرونا، استقبال فراوانی از خدمات ما شده است و همزمان ارائه خدمات در استان‌های تهران، البرز، سمنان، یزد، مشهد و کرمان را نیز افزایش داده‌ایم.


کلب خانی توضیح داد که تمامی کارکنان این فروشگاه طی روز چندین نوبت ماسک و دستکش‌های یکبار مصرف خود را تعویض کرده و خودروها و پوزهای سیار نیز ضدعفونی می‌شود. وی در خصوص رشد ۳۰۰ درصدی فروش اُکالا توضیح داد: در صورتی که منابع و لجستیک به ما اجازه داده بود، این امکان وجود داشت که فروش اینترنتی کالاها تا ۲۰ برابر افزایش داشته باشد ولی به دلیل اینکه منابع و لجستیک لازم را نداریم، این رشد نسبت به ماه‌های گذشته ۳۰۰ درصد بوده است.


مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا ادامه داد: تلاش کرده‌ایم تا علاوه بر گوشت و مرغ، میوه تازه و به ویژه مرکبات را با کیفیت مناسب در اختیار خریداران قرار دهیم. از سوی دیگر برخی از کالاها که در روزهای گذشته نایاب بودند مانند دستکش یکبار مصرف، ژل‌های ضد عفونی و انواع دستمال کاغذی را در اختیار داریم که مصرف کنندگان می‌توانند به طور غیرحضوری اقدام به خرید آنها کنند.


کلب‌خانی خاطرنشان کرد که علاوه بر این شماره تلفنی ۵۴۵۹۵۰۰۰ را در نظر گرفته‌ایم تا افرادی که دسترسی به اینترنت ندارند، بتوانند به طور تلفنی سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرند. وی تاکید کرد که نه تنها تخفیفات این فروشگاه کاهش نیافته بلکه نسبت به قبل بیشتر نیز شده است و ارسال سفارشات بیش از ۱۰۰ هزار تومان رایگان خواهد بود.


ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر