21 ارديبهشت 1399 - 10:48
محرک دو تریلیون دلاری ترامپ؛

واریز بالغ بر۲۰۰میلیارد دلار کمک کرونایی بحساب ۱۲۸میلیون آمریکایی

براساس آمار جدید منتشره توسط اداره خدمات درآمدهای داخلی آمریکا (IRS)، تاکنون حدود ۱۲۸ میلیون آمریکایی کمک هزینه کرونایی را به ارزش کلی ۲۱۶ میلیارد دلار دریافت کرده اند.
کد خبر : ۱۱۴۰۷۹
آمریکا

به گزارش ایبِنا از یاهوفایننس، «چاک رِتینگ» رییس این اداره در بیانیه‌ای اعلام کرد: به سختی در تلاشیم تا این وجوه را به دست آمریکایی‌هایی که به آن نیاز دارند، برسانیم. عمده پرداختی‌ها در اسرع وقت انجام شده و هر هفته میلیون‌ها پرداختی دیگر در دست اقدام است.


کالیفرنیا، تگزاس و فلوریدا به عنوان پرجمعیت‌ترین ایالات، از حیث وجوه انفرادی دریافتی، بیشترین سهم را از محرک دولت آمریکا داشته و در مجموع به ترتیب ۲۲.۵، ۱۸.۸ و ۱۵.۲ میلیارد دلار دریافت کرده‌اند.


براساس بیانیه منتشره توسط خدمات درآمدهای داخلی آمریکا، افرادی که برای دریافت این کمک واجد شرایط هستند اما در این اداره هیچ اطلاعات حساب مستقیمی ثبت نکرده‌اند تا ۱۳ ماه مه فرصت دارند تا اطلاعات لازم را ارائه و وجه خود را هر چه سریعتر دریافت کنند. در صورتی که تا پایان زمان مقرر چنین اقدامی صورت نگیرد، پرداختی در قالب چک برای آنها پست خواهد شد.


بدنبال شیوع ویروس کرونا در آمریکا، دولت «دونالد ترامپ» به عنوان بخشی از بسته محرک دو تریلیون دلاری خود در راستای کمک مالی به افرادی که شغل خود را از دست داده، ساعات کاری آنان کوتاه‌تر و متعاقبا درآمدشان کاهش یافته و یا با نوعی از مضیقه مالی درگیر هستند، در مجموع ۲۵۰ میلیارد دلار مابین شهروندان این کشور توزیع کرد.

بخش اعظم پرداخت‌ها از طریق حساب مستقیم افراد که در اداره خدمات درآمدهای آمریکا به ثبت رسیده، انجام شده و این در حالی است که پرداخت‌ها از طریق ارسال چک تا اواخر مه و ژوئن انجام خواهد شد. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر