19 آذر 1399 - 11:21
استاندار یزد مطرح کرد:

حمایت جدی بانک توسعه صادرات از شرکت های دانش بنیان دراستان پایلوت

استاندار یزد از حمایت جدی بانک توسعه صادرات از شرکت های دانش بنیان در استان پایلوت حوزه دانش بنیان ها تقدیر کرد.
کد خبر : ۱۲۰۳۲۶
استاندار يزد

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران، دکتر محمدعلی طالبی در مراسم افتتاح اولین نمایشگاه مجازی دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یزد، با اشاره به اینکه رویکرد توسعه اقتصاد دانش بنیان از دو سال پیش در استان یزد آغاز شده، گفت: حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان در دستور کار نهادهای مختلف استان یزد قرار گرفته و خوشبختانه ظرفیت های خوبی در این حوزه در استان وجود دارد.


وی با اشاره به عملکرد فراتر از انتظار بانک توسعه صادرات در یزد، افزود: یکی از چالش های مهم شرکت های دانش بنیان، عدم حمایت شبکه بانکی از برخی طرح های دانش محور است؛ خوشبختانه با حضور موثر بانک توسعه صادرات در استان، این نیاز تا حد قابل توجهی مرتفع شده است.


طالبی اظهار داشت: عملکرد شایسته بانک توسعه صادرات ایران در تامین مالی شرکت های دانش بنیان قابل تقدیر است و خوشحالم که به نمایندگی از طرف شرکت های این حوزه در استان یزد از مدیرعامل و نیز همکاران ایشان در شعبه بانک توسعه صادرات ایران تشکر کنم.


به گفته استاندار یزد، برنامه های متنوعی در حوزه علم و فناوری آغاز شده که با توجه به پیشرفت چشمگیر این برنامه ها، امیدواریم حمایت های بیشتری از این حرکت را شاهد باشیم. وی افزود: یزد استان پایلوت کشوری درحوزه دانش بنیان است و انتظار می رود نهادهای مرتبط در دستیابی به اهداف طراحی شده همکاری لازم را داشته باشند.


طالبی اظهار امیدواری کرد که در حوزه تامین مالی شرکت های دانش بنیان، شاهد حضور بیشتر بانک توسعه صادرات در استان یزد باشیم. دکتر علی صالح آبادی نیز در این نشست مجازی آمادگی بانک توسعه صادرات ایران را برای ارائه تسهیلات به شرکت های دانش بنیان اعلام کرد و گفت: بسیار خوشحالم که از عملکرد این بانک توسعه ای در استان یزد رضایت نسبی وجود دارد؛ سیاست های بانک توسعه صادرات ایران در راستای تعامل هرچه بیشتر با شرکت های دانش بنیان بنا نهاده شده و امیدواریم روند رو به رشد این شرکت ها تا رسیدن به اهداف صادراتی مد نظراین بانک، کماکان ادامه داشته باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر