21 ارديبهشت 1400 - 15:15

روز بد بازار جهانی ارزهای مجازی

قیمت بیت کوین در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیش از ۵ درصد سقوط کرد.
کد خبر : ۱۲۴۰۱۵
بیت کوین

به گزارش ایبِنا، به نقل از کوین مارکت کپ، در معاملات امروز بازار جهانی ارزهای مجازی بیت کوین بیش از ۵ درصد سقوط کرد و با قیمت حدود ۵۵ هزار و ۳۰۰ دلار در حال معامله است. قیمت کنونی نسبت به ۷ روز پیش هم ۳ دهم درصد پایین‌تر است. با احتساب سقوط امروز قیمت بیت کوین، ارزش بازار آن به ۱۰۳۹ میلیارد دلار کاهش یافته است.


در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته یک میلیون و ۳۱۹ هزار توکن بیت کوین در بازار  جهانی جابه جا شده که ارزش این معاملات ۷۳ میلیارد دلار بوده است. تعداد بیت کوین‌های موجود در بازار جهانی نیز هم اکنون به ۱۸ میلیون و ۷۰۶ هزار و ۷۰۰ عدد رسیده است.


اتریوم هم امروز در معاملات امروز ۵.۳ درصد ریخت و به زیر ۴ هزار دلار بازگشت. هر توکن از این ارز مجازی در حال حاضر حدود ۳۹۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود. باینانس کوین هم که هم اکنون سومین ارز بازار از نظر کل ارزش به شمار می‌رود، در معاملات امروز ۳.۷ درصد ریخت و ۶۵۰ دلار در هر توکن معامله شد.


داج کوین هم که یکی از پُر سرو صداترین ارزهای مجازی است امروز ۴.۴ درصد کاهش قیمت داشت و حدود ۵۰ سنت در حال خرید و فروش شدن است. داج کوین در معاملات روز پنجشنبه رقم ۷۳ دلار را دیده بود که نسبت به آن حدود یک سوم ارزش خود را از دست داده است.


به طور کلی در معاملات امروز ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی ۲.۳۶ درصد پایین آمد و به ۲۴۲۴ میلیارد د لار رسید. به طور کلی در ۲۴ ساعت گذشته ۲۸۰ میلیارد دلار در بازار جهانی خرید و فروش ارز مجازی شده است. هم اکنون ۹۶۸۱ نوع ارز مجازی در جهان در حال معامله است.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر