19 مهر 1400 - 11:21

کاهش زمان استعلامات صنفی

رئیس اتاق اصناف گفت: کاهش زمان استعلامات صنفی با راه‌اندازی سامانه‌ ویژه، یکی از اقدامات مثبتی است که با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس اماکن محقق شده است.
کد خبر : ۱۲۷۴۷۴
ممبینی

به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، رئیس اتاق اصناف در دیدار با سرهنگ علی نوروزی، رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی به مناسبت بزرگداشت هفته نیروی انتظامی گفت: همکاری اصناف و پلیس اماکن سابقه‌ای درخشان دارد و این تعامل و همکاری در ایامی که کشور درگیر بحران بیماری کرونا بود گسترده‌تر شد و شکل تازه‌ای به خود گرفت. پلیس اماکن همان‌طور که انتظار می‌رفت با ورود به موضوع حفاظت از سلامت جامعه در کنار اصناف قرار گرفت.


سعید ممبینی افزود: در بازرسی‌های انجام شده از واحدهای صنفی، برخورد پلیس اماکن با صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کردند توأم با حفظ عزت و احترام برای آنان بوده و این موضوع علاوه بر تهران در تمامی کشور مصداق دارد.


وی همچنین با اشاره به شعار «پلیس هوشمند، امنیت پایدار» که به عنوان شعار هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: کاهش زمان استعلامات صنفی با راه‌اندازی سامانه‌ای بدین منظور، یکی از اقدامات مثبتی است که با همکاری سازمان‌ها و نهادهای مختلف از جمله پلیس اماکن محقق شده است.


ممبینی همچنین به نقش متقابل اصناف در تأمین امنیت جامعه اشاره کرد و افزود: هر کجا که چراغ مغازه‌ای روشن باشد مردم احساس امنیت بیشتری دارند. علاوه بر این، اصناف همواره در تعامل با پلیس در برقراری امنیت اقتصادی و اجتماعی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است و پیوند اصناف و نیروی انتظامی محکم و استوار است.


رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی نیروی انتظامی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از رئیس و هیات رئیسه اتاق اصناف ایران به موجب این دیدار گفت: همکاری و تعامل اصناف و نیروی انتظامی چشمگیرتر از گذشته است.


سرهنگ علی نوروزی افزود: پلیس اماکن همواره تلاش دارد تا نگاه سلبی به هیچ قشر و گروهی نداشته باشد و در خصوص اصناف نیز همین‌طور است. اصناف و بازاریان برای تأمین معاش خود و خدمت به مردم زحمت می‌کشند و ما باید مسیر فعالیت را برای آنان هموار کنیم. در واقع اصناف همواره در کنار پلیس بوده‌اند و این همراهی دو سویه است.


وی در ادامه، در خصوص شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» بیان کرد: تلاش کرده‌ایم که به این شعار، جامه عمل بپوشانیم. کاهش زمان استعلامات از برنامه‌های پلیس است و امیدواریم مجموعه اقدامات الکترونیک ما به زودی تجلی بیشتری در اصناف یابد تا دغدغه دولت مبنی بر رفع موانع کسب‌وکار را مرتفع سازیم.  

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر