27 مهر 1400 - 09:39

پاسخ بانک توسعه تعاون به نیاز اعتباری واحدهای صنعتی و تولیدی یزد

معاون امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون در سفر به استان یزد ضمن بازدید از طرح های در دست ساخت و بهره برداری این استان، ظرفیت ها و نقش آفرینی بانک توسعه تعاون در نظام بانکی را یادآور شد.
کد خبر : ۱۲۷۶۷۹
بانک توسعه تعاون به نیاز اعتباری واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد پاسخ داده است

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد، "سعید معادی" در حاشیه بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان یزد، این استان را از استان های مطرح در حوزه صنعت، معدن و گردشگری دانست و افزود: استان یزد با ویژگی های فراوان وظرفیت های بالا در حوزه صنعت، معدن، گردشگری و درمانی، الگویی موفق در کشور می باشد که نام و آوازه و شهرت جهانی این استان متاثر از سخت کوشی و اراده پولادین مردمان این دیار می باشد.


معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون، در بازدید از کارخانجات و بنگاه های تولیدی استان یزد که از تسهیلات حمایتی و بسته های اعتباری بانک توسعه تعاون بهره مند شده اند، ارتباط چهره به چهره با جامعه تولیدکنندگان، شنیدن مشکلات و گفتگو برای رفع موانع و چالش های مالی واحدهای تولیدی و صنعتی استان را هدف اصلی این بازدیدها دانست و افزود: همه تلاش ما کمک به حفظ و توسعه اشتغال واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال جدید از طریق کمک به کارآفرینان می باشد که بحمدا... میزان توفیقات این بانک در رونق تولید استان صنعتی یزد، مطلوب بوده است.


معادی با اشاره به حجم عمده پرداخت تسهیلات در قالب بسته های اعتباری به مشتریان استان یزد، خاطرنشان کرد: نسبت مصارف به منابع بانکی نشان می دهد بانک چه سهمی از منابع را به وظایف اقتصادی اختصاص داده است و راهبر اعتباری بانک توسعه تعاون در استان یزد به خوبی پاسخگوی نیاز اعتباری واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوده است.


معادی کارآیی، کارآمدی، استفاده درست و منطقی از تسهیلات و اطمینان از بازگشت به موقع تسهیلات پرداختی به بانک را از ویژگی های بارز کارآفرینان یزدی دانست و تصریح کرد: وجود همین ویژگی ها و شاخصه ها بوده که سبب حجم بالای پرداخت تسهیلات در این استان از سوی بانک توسعه تعاون شده و ما نیز با افزایش اختیارات استان در پرداخت تسهیلات به مشتریان، عملگرابودن و نقش یاری رسان خود به مشتریان بانک را بیش از پیش نشان می دهیم.


وی خاطرنشان کرد : شناسایی و انتخاب بازار مناسب و متعاقب آن مشتریان فعال در قالب کسب و کار های مختلف یک فرصت دو طرفه برای تجهیز منابع و افزایش توان مالی کیفی وپایدار از یک سو و تخصیص بهینه و هدفنمد با رویکرد کمک به تولید ، ایجاد و حفظ اشتغال می شود.


معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون و هیئت همراه ، در سفر به استان یزد از خطوط تولید شرکت چینی بهداشتی مروارید، یزد پلیمر، ممتاز نخ، موکت پردیس، فولاد سپند مریز و مهردادسرام مهریز بازدید و در جلساتی جداگانه با مدیران این شرکت ها بر استمرار تعاملات دوجانبه و حمایت های بانک توسعه تعاون از ایشان تاکید کرد.


گفتنی است در این سفر یک روزه، محمدی مدیر امور استان ها و شعب، کلانتری رئیس اداره کل امور مشتریان و توسعه بازار، حکمتی نیا مدیر شعب استان یزد و صادقی رئیس شعبه مستقل مرکزی ، معاون مدیرعامل را همراهی نمودند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر