28 آبان 1400 - 10:03

جو آرام بازار ارز/ روند کاهشی نرخ دلار در هفته‌ پایانی آبان ماه

قیمت دلار در این هفته جوی آرام را پشت سرگذاشت و روند نزولی را در پیش گرفت.
کد خبر : ۱۲۸۳۶۵
دلار و یورو

قیمت دلار در هفته جاری جو آرامی را پشت‌ سرگذاشت و بخشی از معامله‌گران روی سفر مدیر کل آژانس بین المللی اتمی به ایران مانور دادند. 


براساس این گزارش در ۲۲ آبان‌ ماه ۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۴۲۷تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۷۹۸۱تومان، قیمت یورونیز برای خرید ۳۱۲۶۵تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۱۸۹۷تومان بود.


قیمت دلاردر۲۳ آبان ۱۴۰۰ در صرافی‌ها برای خرید ۲۷۳۱۳تومان و فروش ۲۷۶۹۲ تومان وقیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۱۴۲۷ و ۳۱۸۷۷ تومان اعلام شد.


دلاردر ۲۴ آبان ۱۴۰۰ برای خرید درسایت صرافی ملی ۲۶۴۴۵تومان و جهت فروش ۲۶۹۸۰تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید  ۳۰۸۴۰تومان و قیمت یورو برای فروش ۳۱۴۶۳تومان قیمت‌گذاری شد.


قیمت دلاردر۲۵ آبان ۱۴۰۰ در سایت صرافی ملی، برای خرید ۲۶۳۶۷تومان و برای فروش ۲۶۹۰۰تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۰۶۰۱تومان و برای فروش ۳۱۲۲۰تومان به فروش می‌رسید.


قیمت دلاردر۲۶ آبان ۱۴۰۰ درسایت صرافی‌ها ۲۶۵۳۰تومان و فروش آن ۲۶۹۰۸ تومان، همچنین قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۳۰۴۵۹ و ۳۰۸۷۳ تومان بود.


قیمت دلاردر ۲۷ آبان ۱۴۰۰ در صرافی‌ها ۲۶۵۳۳تومان و فروش آن ۲۶۸۹۲ تومان، همچنین خرید و فروش یوروبه ترتیب ۳۰۲۶۳ و ۳۰۶۹۲ تومان بوده است.

برچسب ها: دلار یورو
ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر