13 دی 1400 - 10:01

افزایش ارتباطات میان بانک‌شهر باشهرداری ها دردوره جدیدمدیریت شهری

مدیرعامل بانک شهر گفت: به عنوان عضوی تاثیرگذار در خانواده مدیریت شهری، افزایش ارتباطات با شهرداری ها را با هدف رفع مشکلات و معضلات زیست شهری در دستور کار داریم.
کد خبر : ۱۲۹۴۴۹
بانک شهر

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر سید محمد مهدی احمدی با اشاره به دیدار های اخیر خود با برخی شهرداران و معاونان مالی - اقتصادی کلانشهرهای"تهران"، "قم"، "اصفهان"، "کرج"، "قزوین"، "شیراز"، "مشهد" و "تبریز"، گفت: خوشبختانه بانک شهر همواره نقش مثبت و سازنده ای در پیشبرد اهداف شهرداری ها در تامین مالی پروژه های شهری داشته و در دوره جدید مدیریت شهرها نیز آماده تامین مالی نوین از پروژه های اولویت دار مدیریت شهری برای ارتقاء خدمات به شهروندان است.


وی با بیان اینکه امروز شهرداری ها به نقش بانک شهر در ارائه بهتر خدمات خود واقف هستند، افزود: افزایش تعامل با مدیریت شهری با هدف افزایش خدمات رسانی شهرداری ها به شهروندان و استفاده از ابزارهای نوین خدمات بانکی را جهت ایجاد بانکداری نهادی در دستور کار قرارداده ایم، تا موجبات خلق محصولات جدید را فراهم آوریم.


دکتر احمدی گفت: در دوره جدید، شهرداری ها ویترین نظام در زمینه ارائه خدمات به مردم می باشند و ما در تعاملات دوطرفه با شهرداران محترم آمادگی داریم در تامین مالی این پروژه ها مشارکت موثر داشته باشیم.
مدیرعامل بانک شهر تصریح کرد: سیاست های بانک در هیات مدیره به گونه ای تدوین شده که تمامی کارکنان و مدیران ، خود را در برابر سرمایه های مردم مسئول دانسته و تلاش می کنند ارزش افزوده قابل قبولی را برای سهامداران و سپرده گذاران ، با بهره گیری از کسب سهم بازارهای جدید ایجاد کند.


دکتر احمدی در پایان با اشاره به اینکه این بانک طی بیش از یک دهه فعالیت توانسته در جلب اعتماد عمومی به خوبی عمل کند،گفت: این مهم باعث شده بانک شهر در سال جاری به عنوان دومین بانک محبوب شهروندان در شبکه بانکی کشور معرفی شود که باعث افتخار این بانک و یک سرمایه اجتماعی قابل اتکا می باشد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر