جی پی مورگان اولین بانک در متاورس

جی پی مورگان اولین بانک در متاورس شد.
کد خبر : ۱۳۰۶۶۶
بانک متاورس

به گزارش خبرنگار بین الملل ایبِنا به نقل از کوین تلگراف، جی پی مورگان رسما اولین بانک در متاورس است که یک سالن مجازی در دیسنترالند بر مبنای بلاک چین و با سرمایه گذاری ۱ تریلیون دلار افتتاح کرده است. از بازدیدکنندگان از این سالن، واقع در مرکز خرید متاژوکو در دسنترالند، استقبال صورت می گیرد. گزارش شده که میانگین قیمت زمین مجازی بین ماه ژوئن تا دسامبر سال گذشته از ۶۰۰۰ دلار به ۱۲۰۰۰ دلار دو برابر شده و پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های تبلیغات تا سال ۲۰۲۷ به ۱۸.۴ میلیارد دلار در سال خواهد رسید. جی پی مورگان خاطرنشان کرد که افزایش استقبال از متاورس به دلیل برندهای بزرگ موجود شامل آدیداس و نایک برای محصولات و فروشگاه های برمبنای NFT و همچنین افتتاح فروشگاه متاورس توسط سامسونگ، صورت گرفته است.


دیزنی امروز صبح اعلام کرد که مایک وایت را به‌عنوان مدیر اجرایی جدید خود در متاورس، رسماً منصوب کرده است. بر اساس یادداشتی از باب چاپک، مدیرعامل دیزنی، دیزنی به دنبال گسترش قدرت داستان گویی خود به حوزه دیجیتال است. چاپک گفت: ما فرصتی داریم تا جهان ها را به هم متصل کنیم و الگوی کاملاً جدیدی برای تجربه و تعامل مخاطبان با داستان ها ایجاد کنیم. با این حال، گزارش جی پی مورگان کاملا مثبت نبود.


این گزارش بیان کرد: علی رغم هیجان زیاد در مورد امکانات متاورس، به منظور فعال کردن پتانسیل کامل برای تعامل، ساختن جامعه، ابراز وجود و تجارت، حوزه‌های کلیدی باید بیشتر توسعه یافته و تکمیل شود و می‌توان به معایب تجربه کاربر، عملکرد ضعف آواتارها و همچنین مشکلات زیرساخت تجاری اشاره کرد.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر