28 بهمن 1400 - 21:14

پایش عملکرد شعب بانک تجارت در اعطای تسهیلات خرد توسط مدیران ارشد این بانک

مدیرعامل، رئیس هیات مدیره، نایب رئیس هیات مدیره، قائم مقام مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک تجارت در راستای پایش عملکرد شعب این بانک در اعطای تسهیلات خرد از شعبه‌های این بانک در استان‌های مختلف کشور باز
کد خبر : ۱۳۰۶۹۲
تجارت

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، دکتر اخلاقی مدیرعامل، فرخ‌نژاد رئیس هیات مدیره، ترک تبریزی نایب رئیس هیات مدیره، کی لانی قائم مقام مدیرعامل و کیایی عضو هیات مدیره بانک تجارت در راستای پایش عملکرد شعب این بانک در اعطای تسهیلات خرد از شعب بانک تجارت در استان‌های تهران، هرمزگان، بوشهر و سیستان و بلوچستان بازدید به عمل آوردند.


مدیران ارشد بانک تجارت در این بازدیدها با اشاره به اهمیت پاسخگویی به درخواست‌های مشتریان مبنی بر اعطای تسهیلات خرد بدون ضامن بر ضرورت اقدام کارکنان شعب مطابق دستورالعمل مربوطه تاکید کردند.


همچنین بازرسان مدیریت امور بازرسی بانک تجارت به‌طور مستمر از نحوه عملکرد شعب این بانک در اعطای تسهیلات خرد به مشتریان بازدید به عمل می‌آورند.


در طرح اعطای تسهیلات در قالب کارت اعتباری، افرادی که در وزارتخانه‌ها، سازمانهای دولتی و شرکتهای دولتی و شرکتهای معتبر بخش خصوصی شاغل هستند و حساب واریز حقوق آنها نزد بانک تجارت است با انعقاد قرارداد لازم‌الاجرا و بدون ضامن می‌توانند تا سقف یک میلیارد ریال از تسهیلات کارت اعتباری بهره‌مند شوند.


بانک تجارت اقلام اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی مربوط به نحوه استفاده از این تسهیلات را به منظور اطلاع مشتریان در تمامی شعب خود در سراسر کشور نصب کرده و در دسترس عموم مردم قرار داده است.


مشتریان جهت اطلاع از جزئیات نحوه دریافت این تسهیلات می‌توانند به صفحه مربوط به پرداخت تسهیلات خرد به مشتریان در سایت اینترنتی بانک تجارت به آدرس www.tejaratbank.ir مراجعه کنند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر