25 اسفند 1400 - 09:13
در گفتگو با ایبِنا مطرح شد؛

ارائه خدمات بانک قرض‌الحسنه رسالت در ایام نوروز 

مدیر عامل بانک قرض الحسنه رسالت از ارائه خدمات این بانک در ایام نوروز خبر داد و گفت: در سال ۱۴۰۰، یک میلیون فقره وام مبتنی بر اعتبارسنجی پرداخت شد.
کد خبر : ۱۳۱۳۳۷
نشست خبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت

محمدحسین حسین‌زاده مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایبِنا با اشاره به عملیاتی کردن سامانه پیشخوان مجازی رسانه  گفت: این سامانه حدود ۱۲۰ خدمت را به مشتریان این بانک ارائه می‌کند و در تمام طول شبانه‌روز هم پاسخگو است.


وی ادامه داد: حتی در ایام نوروز  که ممکن است بعضی از استعلامات برای برخی نهادها و سازمان‌ها مقدور و امکان‌پذیر نباشد، درخواست و تقاضای تسهیلات اخذ می‌شود و از اولین روز کاری امسال (۱۴۰۱) هم وام‌های قرض‌الحسنه پرداخت می‌شود.


مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت همچنین از پرداخت نزدیک به یک میلیون فقره وام با اعتبار سنجی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: این بانک نزدیک به سه سال است که وام قرض‌الحسنه با اعتبارسنجی پرداخت می‌کند.


حسین‌زاده با بیان اینکه سامانه مرات  حدود سه و نیم میلیون عضو دارد، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ قریب به یک میلیون فقره وام به‌صورت غیرحضوری و جمعاً نزدیک به ۳۰ هزار میلیارد تومان از طریق اعتبارسنجی و  عضویت در سامانه مرات پرداخته شده‌است.


وی ادامه داد: خوشبختانه افرادی که وام دریافت کردند با ضریب بسیار پایین دچار مشکل عدم پرداخت شده‌اند و بیش از ۹۹ درصد از  تسهیلات‌گیرندگان هیچ مشکلی در بازپرداخت نداشته‌اند. 

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر