29 اسفند 1400 - 10:23

ارتقای ظرفیت‌های محلی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در بازدید از شعب بانک در استان مازندران گفت: تسهیلات بانک توسعه تعاون سبب ارتقای ظرفیت‌های محلی خواهد بود.
کد خبر : ۱۳۱۴۰۱
ارتقای ظرفیت های محلی با تسهیلات بانک توسعه تعاون

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی در بازدید از شعب محمود آباد،فریدونکنار،آمل و بابلسر گفت:ظرفیت ها و قابلیت های هر استان باید در پرداخت تسهیلات شعب بانک توسعه تعاون در اولویت قرار گیرد.


وی استان مازندران را از لحاظ گردشگری و کشاورزی دارای ظرفیت های مناسبی اعلام کرد و گفت:بانک توسعه تعاون در قالب تبصره ۱۸ بودجه تفاهم نامه ای را با وزارتخانه های گردشگری و میراث فرهنگی امضا کرده است که از ظرفیت این تفاهم نامه می توان در پرداخت تسهیلات و جذب منابع استفاده کرد.


فتاحی ادامه داد:استان مازندران در طرح ملی اشتغال پایدار روستایی وعشایری یکی از استان های پیشرو محسوب می شود و تاکنون بیش از ۱۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات در این سرفصل پرداخت کرده است.


وی اعلام کرد:تسهیلات پرداختی در قالب اشتغال روستایی و عشایری تاکنون در حدود ۲ هزار شغل پایدار ایجاد کرده است.


رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر پرداخت تسهیلات خرد تاکید کرد و گفت:سیاست جدید بانک مرکزی و وزارت اقتصاد بر آسان گیری در پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن قرار دارد بر این اساس شعب بانک توسعه تعاون می توانند در این زمینه نیز خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهند.


وی با تقدیر از کارکنان شعب بانک که در دوره کرونا به ارائه خدمت به مشتریان پرداختند ، گفت:بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک توسعه ای می تواند به توسعه و رشد جوامع محلی کمک موثری کند.

ارسال‌ نظر
فیلم و پخش زنده
بیشتر